ترند استایل مردانه سال ۱۴۰۰ چگونه است؟

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در واقع یکی از مهم‌‌ترین صنعت‌هایی که هر ساله با شروع سال جدید همه منتظر دیدن تغییرات جدید آن هستند، دنیای مد و فشن است. استایل مردانه امسال مطابق با مد و استایل دهه پنجاه و شصت میلادی طراحی شده است.
استایل مردانه سال 1400 ترند استایل مردانه سال 1400 چگونه است؟

با شروع سال جدید یک رنگ از سوی کمپانی‌های بزرگ مد و فشن به عنوان رنگ سال معرفی می‌شود و به عنوان ترند سال تعیین می‌گردد و تما‌می لباس‌ها و پوشش افراد، بیش‌تر حول این رنگ یا ترکیب با این رنگ می‌چرخد. جالب است که امسال به جای یک رنگ، دو رنگ به عنوان ترند سال معرفی شده‌ که نشانه‌هایی از قدرت، مقاومت و امید است. در ادامه همراه مطلب استایل مردانه سال ۱۴۰۰ مجله دلتا باشید.

استایل مردانه سال ۱۴۰۰

  • چهارخانه

موجی از چهارخانه‌ها در لباس مردانه امسال به چشم می‌خورد. این طرح پارچه، انتخابی مطمئن و خاص برای سال پیش رو است. این سبک حالت کلاسیکی دارد، با این تفاوت که از رنگ‌های متنوع‌تری در آن استفاده می‌شود.

  • کیف کراس بادی مشکی

از دیگر ترندهای امسال برای مردان استفاده از کیف است، کیف‌های دوشی که به صورت یک طرفه از شانه آویزان می‌شود و همچنین کیف‌های دستی بزرگ و چرم، از اکسسوری‌های استفاده شده مردان در فشن‌شوهای برندهای محبوب است. با یک کیف کراس بادی علاوه بر به ‌روز بودن، همه وسایل مورد نیاز خود را به راحتی حمل کنید.

  • کت‌های فری سایز

این کت‌ها بهترین انتخاب، بخصوص برای فصل سرما ‌است. ناگفته نماند که این کت‌های بزرگ دارای سرشانه‌های بزرگ و آستین‌های زیبایی است.

  • اکسسوری‌های مردانه

با اکسسوری‌های جذاب استایل مردانه خود را کامل کنید. کلاه بافت رنگی مردانه و عینک آفتابی از اکسسوری‌هایی است که می‌تواند خوش‌تیپ شدن شما را دوچندان کند. استفاده از دستکش بخصوص دستکش‌های چرم و بلند از ترندهای جذاب امسال برای مردان است.

  • مونوکروم

از ترندی‌ترین استایل‌های امسال سر تا پا یک رنگ پوشیدن است. این استایل مینیمال بسیار خاص و جذاب است. استایل مونوکروم یا تک رنگ در سال ۱۴۰۰ از محبوبیت زیادی برخوردار خواهد بود. صنعت مد و فشن اعلام کرد که رنگ‌های قرمز، سبز تیره و زرد از رنگ‌های پر طرفدار امسال است، بنابراین این رنگ‌ها نه تنها در یک استایل مونوکروم جذاب بوده بلکه آن‌ها را به راحتی می‌توان با بقیه رنگ‌ها ست کرد.

یکی دیگر از ترندهای امسال کت تک اورسایز است. پیراهن مردانه طرح‌دار را به همراه کت تک بپوشید و امسال جذاب‌تر از همیشه باشید. این استایل با شلوار جین مردانه و شلوار کتان مناسب‌ است. نیم بوت مردانه، کیف دستی یا کیف پستچی انتخاب‌های جذابی با کت تک خوهد بود.

استایل مردانه سال 1400 کت تک

کلام آخر

به طور کلی امسال با رعایت این چند نکته و استفاده از رنگ‌های روشن و اکسسوری‌های مناسب استایل شیک و خاصی را برای خود خلق کنید و جذاب‌تر دیده شوید. در طول سال ترندهای مختلفی به دنیای مد و فشن می‌آید و بعد از مدتی هم کاملا فراموش می‌شود، بنابراین اگر در لیست بالا ترندی بوده که شما را مجذوب خودش کرده، حتما تا پایان این سال آن را امتحان کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی ترفندهایی برای استایل با اعتماد به نفس را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۳۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

    جالببود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…