ترند حجاب در سال ۲۰۲۱ چگونه خواهد بود؟

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترند حجاب در سال ۲۰۲۱ الهام گرفته از استایل‌هایی است که در هفته‌های مد اروپا و آمریکا به نمایش درآمد.
ترند حجاب سال ۲۰۲۱

ما به تازگی هفته مد نیویورک را پشت‌سر گذاشته‌ایم و نگاه تیزبینانه‌ای به ترندها داشته‌ایم تا بتوانیم خبرهای خوبی برای طرفداران حجاب داشته باشیم. می‌توانید تلفیقی از استایل‌های گذشته را با اضافه کردن چند آیتم بروز کنید. همراه مطلب ترند حجاب سال ۲۰۲۱ مجله دلتا باشید.

ترند حجاب سال ۲۰۲۱

  • استایل حجاب کژوال

یک ژاکت بزرگ یا اورسایز را با دامنی چین‌دار یا طرح‌دار هماهنگ کنید، یا پیراهن بلند به همراه صندل و ژاکت بهاره استایل خاصی برای شما خواهد ساخت. برای ست کردن شال یا روسری، از رنگ‌های استفاده شده در لباس، بنا بر سلیقه خود انتخاب کنید و با آن ست کنید.

  • استایل حجاب در محل کار

اگر جایی کار می‌کنید که اجباری برای یک استایل خاص در میان نیست، استایل خود را با استفاده از یک مانتو بلند یا کوتاه اورسایز و دامن بلند، یا شلوار چرم و یا حتی دامن شلواری تغییر دهید. لباس چرم امسال از ترندهای پرطرفدار به شمار می‌آید.

رنگ شاد گزینه خوبی برای برای شاد نگه داشتن روحیه است. اما همان بستگی به مکان و نوع قوانین محل کار دارد.

ترند حجاب سال ۲۰۲۱ محل کار

 

  • لباس عصر و شب

 امسال در میان لباس‌هایی که به عنوان ترند مطرح شد، مدل‌هایی که به برای خانم‌های محجبه مناسب باشد، زیاد دیده می‌شد. شلوارهای گشاد که با بلوزهای گشاد ترکیب شده به همراه یک کت خز مصنوعی، یا همین ترکیب به همراه دامن چین‌دار، استایل عصر شما را کامل می‌کند.

در میان لباس‌های هفته مد امسال، پیراهن‌هایی با یقه ایستاده که کل گردن را می‌پوشاند زیاد دیده می‌شد. این استایلی است که خیلی از خانم‌های محجبه به دنبال آن هستند. مدل یقه با برش‌ها و اکسسوری‌های متفاوتی که در باقی قسمت‌های لباس استفاده می‌شود استایل خوبی برای یک خانم باحجاب است. در نهایت با شال یا روسری که به زیبایی بسته شده، استایل خود را کامل کنید.

آستین‌های پفی جزئی از ترندهای خانم‌های محجبه برای لباس شب و عصر است که تکمیل کننده این استایل اکسسوری‌های خاص است.

  • مانتو

اگر طرفدار مانتوهای گشاد هستید از مدل‌ عبایی استفاده کنید. دو برندی که این مدل‌ها را ارائه دادند Ralph & Rousseau بودند که سبک کلاسیک این مدل را به نمایش گذاشتند. برند دیگری که سبک مدرن را با مانتوهای عبایی درهم آمیخت Elie Saab طراح مطرح لبنانی بود. هر دو برند کاری زیبا را به نمایش گذاشتند که تحسین‌های زیادی به همراه داشت.

ترند حجاب سال ۲۰۲۱ مانتو

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…