اکسسوری؛ جزییاتی زیبا برای فصل بهار

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهار امسال گل‌های با طراوت بهاری را به موهای خود بزنید و استایل ترندی داشته باشید.
اکسسوری بهار 2021

در بین ترند اکسسوری بهار ۲۰۲۱ شاهد آیتم‌هایی، در راستای مد پایدار هستیم که ضرورت آن‌ها با شرایط موجود حس می‌شود. مثل بطری آب که جایگزین بسیار خوبی به جای ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف است. اکسسوری جدید که به کمربند یا کیف اضافه می‌شود را در برندهایی نظیر Fendi و Alyx دیدیم. در ادامه با مجله دلتا همراه باشید.

اکسسوری بهار ۲۰۲۱

  • ماسک

شاید یکی از تاثیر‌های آشکار کووید۱۹ بر استایل‌ ماسک صورت باشد که تبدیل به یک آیتم ضروری برای حفظ سلامتی ما شده است. این مهمان ناخوانده در برخی از برندها فضای بیزینسی کوچک اما سودآوری را ایجاد کرده است. طراحان تصمیم گرفتند تا با متریال هماهنگ و اضافه کردن فیلتر، ماسک‌ها را کاربردی‌تر کنند و با افزودن زنجیر و قوس به لبه‌ی بالایی، شکل زیباتری به ماسک‌ها ببخشند.

  • ترند عینک بهار ۲۰۲۱

قطعا عینک آفتابی یک اکسسوری ضروری برای بیرون رفتن و گشت و گذار چه با کرونا چه بی‌کرونا است. یکی از ترند عینک‌ آفتابی Visor است که شباهتی به شیلد‌هایی دارد که در ایام کرونایی به صورت‌هایمان می‌زنیم.

  1. عینک‌هایی با فریم‌های اورسایز که از بالای ابرو شروع می‌شود و تا نیمه‌ی گونه ادامه پیدا می‌کند
  2. عینک‌های آفتابی طرح مستطیل، با قاب‌های پلاستیکی که با کریستال‌های تزیین شده‌اند.
  3. چنانچه به دنبال یک عینک خاص هستید به فریم هندسی نگاهی بیندازید!
  4. بی‌شک یک عینک آفتابی با فریم چشم گربه‌ای، جذابیت زیادی به استایل زنانه شما می‌دهد. 

اکسسوری بهار 2021 عینک

  • ترند اکسسوری مو بهار ۲۰۲۱

 از دیگر اکسسوری‌ها برای مو، تل و دستمال سرهای خاص است که نمونه‌ی بارز آن در کالکشن بهار Chanel دیدیم. روسری جذابیت دنیای قدیم و روستایی را به ترند اکسسوری مو بهار ۲۰۲۱ اضافه کرد. به عنوان مثال در کریستین دیور، روسری‌ها نقش‌های جذابی داشتند و مانند سربندها به دور سر بسته می‌شدند و یک گره کوچک درست در مرکز سر قرار می‌گرفت.

اکسسوری بهار 2021 تل

  • زیورالات بهار ۲۰۲۱

مرواریدها همیشه رویایی و دوست داشتنی بوده و به هر استایلی جلوه‌ای لوکس و در عین حال ظریف می‌دهد. برای ترند اکسسوری بهار ۲۰۲۱، آن‌ها نه تنها در آرایش مو وجود داشتند بلکه همه کاره بودند و در طیف گسترده‌ای از سبک‌های مختلف جواهرات نشان داده می‌شوند. از گردنبندهای ظریف گرفته تا گوشواره‌های بزرگ و حتی در لباس هم از مروارید استفاده شده است.

زنجیرهای پهن معمولا بدون توگردنی و به تنهایی استفاده می‌شود. البته برندهایی نظیر Victoria Beckham، زنجیرهای سنگین طلایی را همراه با حلقه‌ای بزرگ تزیین کرده بود که نقش آویز گردنبند را بازی می‌کرد و حس قدرت را دوچندان نمایش می‌داد. این اکسسوری فقط برای گردنبندها نبود و امسال در هفته مد بهار ۲۰۲۱ نیز به دور مچ‌ مشاهده شد.

در کالکشن Acne Studios انگار قطعه‌ای فویل آلومینیومی را با همان فرم چروکیده به همراه قطعه سنگی به عنوان گوشواره به نمایش درآورده بود. این سبک خلاقانه‌ در کل، بیانگر این بود که لازم نیست همیشه برای چشمگیر شدن زیورآلات فلزی، آن‌ها را صیقل دهید. کاهی با چکش زدن به طلا، نقره و برنج می‌توانیم به قطعات انتزاعی با سایه‌های جذابی برسید. گوشواره‌ها به دلیل نزدیک بودن به صورت یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در انتخاب اکسسوری است. شاید برای همین امسال بیش از پیش سعی بر آن شده که در طراحی گوشواره، چهره را بیشتر تحت شعاع قرار دهند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “کت اسپرت مردانه را چگونه انتخاب کنیم؟” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۴۴ ق٫ظ

  2. حنیف

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۴۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…