ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱ با برخی جنبه‌های مختلف و ساده‌تری از طراحی روبه‌رو هستیم.
ترند کیف و کفش

در روند ترند کفش ۲۰۲۱ جایگزین کردن کفش‌های نرم و راحت اتفاق افتاد. فکر می‌کنید این‌ روزها چیزی بیشتر از ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده در کیف نیاز نداشته باشیم؟ در واقع در ترند کیف و کفش بهار و تابستان ۲۰۲۱، با ترکیبی از مد و عملکرد روبه‌رو هستیم. پس کمد لباس‌ها قرار است تغییر اساسی کند. همراه این مطلب مجله دلتا باشید.

 ترند کیف و کفش بهار ۲۰۲۱

خیلی از آیتم‌های کفش مانند: کفش‌های زنجیری، پاشنه‌های گربه‌ای و… از ترند پاییز و زمستان به بهار و تابستان راه پیدا‌ کردند. اما کفش‌هایی که به جهت کاربرد و سادگی، در ترند کفش بهار ۲۰۲۱ ماندگاری بیشتری داشته‌اند، به شرح ذیل است:

  • Stretchy Ballet Flats

کفش‌های کلاسیک تخت (Ballet Flats)، هرگز از چرخه‌ی مد خارج نمی‌شود. اما گزینه‌ای به آن اضافه شده که این کفش را منحصر به فرد‌ و سازگارتر کرده است. خاصیت انعطاف‌پذیری (Stretchy) آنها را به سبک جدیدی از Stretchy Ballet Flats تبدیل کرده است. راحتی و تطبیق‌پذیری با هر مدل از فرم پا و پنجه از ویژگی اساسی این کفش است.

ترند کیف و کفش راحت

  • Clogs

کفش‌های چوبی (Clogs) از آیتم‌های جدایی‌‌ناپذیر ترند ۲۰۲۱ است. معمولا کفش‌های Clogs به خاطر پاشنه‌ چوبی، بسیار سبک هستند. با آن‌ها راحتی یک کفش پاشنه‌دار را تجربه خواهید کرد.

  • Strapy sandals

صندل‌های‌ تخت بنددار (strapy Sandals) جایگزین صندل‌های پاشنه‌ بلند شدند. بخشی که در ترند کفش ۲۰۲۱ صندل‌های تخت را تحت تاثیر قرار داده، بند‌های آن است.

  • Platform Shoes

در ترند ۲۰۲۱ کفش‌ها به صورت تخت دسته‌بندی شده‌اند. برای کسانی که به کفش‌های تخت بدون پاشنه هیچ علاقه‌ای ندارند، کفش‌های Platforms بهترین انتخاب‌ است. بارزترین ویژگی آن، پاشنه‌های صاف اما مرتفع است.

  • Chain shoes

مهم‌ترین اکسسوری کیف و کفش ترند بهار و تابستان ۲۰۲۱ زنجیر‌ها است. این کفش‌ها با کیف‌های زنجیری، یکی از پرکاربردترین گزینه‌های ترندی ۲۰۲۱ به ‌شمار می‌آید. اگر دنبال یک راهکار برای خاص شدن استایل خود می‌گردید، امسال کفش‌های زنجیری را فراموش نکنید.

  • Colorful Bags

فرقی نمی‌کند کیف ‌‌دستی باشد یا کیف دوشی، هر رنگ یک شروع تازه از فصل بهار است. اگر پیش از این، جسارت استفاده از کیف‌های رنگی را نداشتید، امسال خط قرمزها را رها کنید.

  • Market Totes

اگر به دنبال یک کیف سبک و جادار هستید، Market Totes انتخاب هوشمندانه‌ای است.

ترند کیف و کفش سبک

  • Oversized Bags

کیف‌های سایز بزرگ به طرز عجیبی وارد چرخه‌ی مد ترند کیف ۲۰۲۱ شدند. هر قدر در سال‌های قبل نسبت به این کیف‌ها کم لطفی می‌شد، در فصل بهار امسال جبران شد.

  • Chain Bags

کیف‌های زنجیری (ChainBags) در مدل کیف‌های کوچک دستی و کیف‌های دوشی، بسیار پرکاربرد است.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی استایلی متفاوت با رنگ خردلی را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…