بلوز و شومیزی متناسب با استایل شخصی!

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چه دنباله‌رو مد و ترندها باشید، چه بدون توجه به شخصیت خود لباس بپوشید قطعا دارای سبک و استایل هستید و به طور ناخودآگاه هریک از آیتم‌های استایل‌ را بر اساس آن انتخاب می‌کنید.
بلوز و شومیز

بخشی از استایل که در نگاه اول به چشم می‌خورد، بالاپوش‌ یعنی بلوز و شومیز است. شاید اغلب ما برای انتخاب این آیتم وقت چندانی صرف نکنیم و تصور ‌کنیم با رویه‌ای(مانتو،کت و…) دیگر آن را می‌پوشیم. در صورتی که با پوشیدن مدل‌های متنوع متناسب با سبک شخصی خود می‌توانید خوش استایل‌تر به‌نظر برسید. با مجله دلتا همراه باشید.

استایل کلاسیک

طرفداران استایل کلاسیک به انتخاب آیتم‌های با کیفیت عادت دارند، آن‌ها تقریبا برای لباس‌ها پول زیادی صرف می‌کنند. زیرا معتقد هستند که لباس‌هایی با پارچه‌های مرغوب هرگز از مد نخواهد افتاد. بلکه همان لباس در چرخه تکرار مد قرار می‌گیرد. شومیزهای کلاسیک از برش و دوخت تمیز برخوردار هستند. با انتخاب یک شومیز شیک با سایر آیتم‌های کلاسیک می‌توانید به شکل رسمی و خوش‌پوش جلوه کنید. شومیزهای این سبک از جنس پارچه‌های مخمل، گیپور، ابریشم، ساتن و سیلک است.

بلوز و شومیز کلاسیک

بلوز و شومیز به سبک بوهمین

اگر این سبک را به عنوان استایل شخصی خود انتخاب کرده‌ باشید، می‌دانید از چارچوب‌های سخت و رسمی خبری نیست و گزینه‌های متنوعی را برای این آیتم در اختیار دارید. در این استایل بلوزهایی با مدل چین و دراپه در یقه و آستین، یقه دلبری، خشتی و یا یقه‌هایی با چین ریز با مدل آستین پفی و کلوش از انتخاب‌های مناسب است.

از آن‌جایی که برای استایل بوهو اغلب آیتم‌ها آزاد انتخاب می‌شود، به همین خاطر این آیتم را در مدل اورسایز بپوشید. بلوزها دارای پترن مرتبط با طبیعت مثل گل‌دار، نقوش بومی و شلوغ ترکیبی از رنگ‌های سرد و گرم و همچنین گل‌دوزی شده است. جنس لباس‌ها بیشتر از الیاف طبیعی و پنبه‌ای، مخمل و پارچه‌های لطیف است.

استایل کژوال و راحت

اگر شما راحتی را بر همه چیز ترجیح می‌دهید و استایل کژوال را به‌عنوان سبک شخصی در روزمره انتخاب کردید، در پوشیدن بالاپوش چندان چالشی نخواهید داشت. این سبک به شما فرصت می‌دهد هم مد روز و هم راحت باشید. بلوزهای پنبه‌ای که کمی کشسانی دارد یا جنس پوپلین آیتم مناسبی برای این استایل است که به راحتی با شلوار جین ست می‌شود.

پترن‌هایی مثل چهارخونه، گل‌دار، راه‌راه و خال‌دار که با طیف بیشتری از آیتم‌ها ست می‌شود را انتخاب کنید. البته قرار نیست خودتان را محدود به قوانین خاصی کنید، در حالی که یک بلوز آستین‌دار مدل جذب مثلا مشکی را با شلوار جین و کفش canvas پوشیدید با یک کت یقه انگلیسی همراه کنید.

برای پالت رنگی مناسب در این سبک انتخاب گسترده‌ای دارید، از طیف رنگ‌های خنثی تا شاد و گرم. اگر می‌خواهید بیشتر به ترندهای بهار و تابستان ۲۰۲۱ توجه کنید، رنگ‌های پاستلی و صورتی (‌candy color)، شومیز اورسایز و گشاد زرد با کت شتری را نادیده نگیرید.

بلوز و شومیز اورسایز

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی سوال همیشگی خانم‌ها، زیر مانتو چه بپوشم؟  را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۳:۳۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۱۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۲۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…