دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیواری که تلویزیون در مقابل آن قرار می‌گیرد، معمولا بزرگ‌ترین و بلندترین دیوار سالن پذیرایی است. بنابراین طراحی و تزئین دیوار پشت تلویزیون از اهمیت زیادی برخوردار است.
دیوار پشت تلویزیون

تلویزیون همیشه به عنوان یک نقطه کانونی در خانه محسوب می‌شود و شاید کم‌تر خانه‌ای را ببینیم که این عنصر را از دکوراسیون خانه خود حذف کرده باشد. اما همه چیز به همین راحتی نیست و محل قرار دادن آن چالشی است که ممکن است ما را به دردسر بیندازد. حتی بعد از انتخاب محل مناسب، احساس می‌کنیم که شاید دیوار پشت تلویزیون نیاز به طراحی داشته و به این فکر می‌کنیم که چگونه دیوار پشت تلویزیون را جذاب‌تر کنیم؟ در این نوشتار از مجله دلتا نکاتی در مورد دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون ارائه می‌شود.

دکور پشت تلویزیون با چوب

شما می‌توانید از ترفندهای دکوراسیون برای دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید. این ترفندها و راهکارها متنوع بوده و متناسب با سلیقه شما می‌تواند تغییر کند. به کارگیری چوب یکی از همین راه‌هاست. زیرا در عین حال که به فضای شما روح می‌بخشد و آن را از حالت ساده بودن خارج می‌کند، از شلوغ شدن بیش از اندازه اطراف تلویزیون هم جلوگیری می‌کند. در این مورد بهتر است طرح‌ها و فرم‌های ساده را به کار ببرید و بیش‌تر به فکر ست‌کردن رنگ چوب با دکوراسیون خانه خود باشید.

دیوار پشت تلویزیون 

ایده‌هایی برای دیوار پشت تلویزیون با سنگ

سنگ‌های تزیینی می‌تواند جلوه‌ای خاص را به دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون خانه شما ببخشند. بنابراین برای دیوار پشت تلویزیون، به همراه یک نورپردازی اصولی و مناسب، ایده‌آل خواهند بود. البته انتخاب نوع سنگ و رنگ آن باید با هماهنگی سبک دکوراسیون شما انجام بگیرد. بنابراین مطمئن شوید که تضادی با سایر فضاهای خانه نداشته باشد.

تزئین دیوار بالای تلویزیون با کاغذ دیواری

رنگ و کاغذ دیواری از ساده‌‌ترین و البته پر طرفدارترین روش‌ها برای تزیین دیوار بالای تلویزیون است. برای این کار شما باید به مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون و همچنین رنگ آن توجه زیادی داشته باشید. نحوه صحیح انتخاب کاغذ دیواری بسیار مهم است زیرا همان‌ قدر که فضای اطراف تلویزیون شما را زیبا می‌کند، به همان اندازه نیز می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد.

تزئین دیوار پشت تلویزیون با اکسسوری

اگر هیچ یک از راهکارهای ذکر شده در دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون برایتان مقدور نبود و شرایط این تغییرات را نداشتید، می‌توانید از ساده‌ترین اکسسوری‌هایی که در منزل دارید استفاده کنید، با زدن یک شلف و قرار دادن مجسمه، گلدان یا اشیای دکوراتیو روی آن، تنوع را احساس کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌هایی کاربردی برای دکوراسیون خانه خود هستید، به مطلب همه چیز درباره دکوراسیون رنگ طوسی سر بزنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۰۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…