اسنک گوشت و اسفناج؛ ساندویچی پروتئینی و خوشمزه

۶
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گاهی اوقات پیش می‌آید به‌قدری گرسنه‌ هستیم که طاقت منتظر ماندن برای درست‌کردن غذا را نداریم و می‌خواهیم در کم‌ترین زمان ممکن یک خوراکی خوشمزه درست کنیم. این وقت‌ها باید سراغ انواع اسنک‌ها رفت.
اسنک گوشت و اسفناج

زندگی کم تحرک و پشت‌ میز نشینی هر روزه، ممکن است تناسب اندام شما را بر هم زده و چربی‌های اضافه را در اطراف شکم‌تان انبار کرده باشد. خوردن غذاهای سرشار از پروتئین که میزان کمی کربوهیدرات و چربی هم در آن‌ها گنجانده شده، می‌تواند بخشی از انرژی روزانه مورد نیاز شما را تامین کند و مانع از تولید سلول‌های چربی بیشتر شود. به همین خاطر ما در مجله دلتا قصد داریم تا طرز تهیه اسنک گوشت و اسفناج را به شما آموزش دهیم. این ساندویچ یکی از همان غذاهای انرژی‌بخشی است که نیاز بدن شما به گروه بزرگی از مواد مغذی را برطرف می‌کند.

مواد لازم برای تهیه اسنک گوشت و اسفناج

  • گوشت گوساله ۲۵۰ گرم
  • سس چیلی یک قاشق چایخوری
  • پیاز خلالی خرد شده یک عدد
  • نمک و فلفل به مقدار لازم
  • نان تست ۱۶ ورقه
  • سس مایونز یک قاشق غذاخوری
  • اسفناج خرد شده ۱۰۰ گرم
  • پنیر گودای ورقه‌ای ۲۰۰ گرم
  • پودر سیر یک قاشق چایخوری

طرز تهیه اسنک گوشت و اسفناج

مرحله اول

برای تهیه این اسنک لذیذ ابتدا باید گوشت قرمز را آب‌پز کنید. سپس آن را ریش‌ریش کرده‌ و با سس مایونز، سس چیلی و مقداری نمک و فلفل مزه‌دار کنید و کنار بگذارید.

مرحله دوم

تابه‌ای را روی حرارت متوسط گاز قرار دهید و پیاز را با مقدار کمی روغن در آن تفت دهید تا طلایی شود. سپس اسفناج ها را نیز به تابه اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید تا آب اضافی اسفناج کاملا کشیده شود. مخلوط را با پودر سیر، نمک و فلفل طعم‌دار کنید و از روی حرارت بردارید.

مرحله سوم

روی نیمی از نان‌های تست یک برش پنیر گودا قرار دهید. سپس مقداری از مخلوط اسفناج و مقداری از مخلوط گوشت را روی پنیر بریزید و با لایه دیگری از پنیر گودا و نان تست روی آن را بپوشانید. اسنک گوشت و اسفناج را روی صفحه گریل دستگاه ساندویچ ساز یا تابه گریل داغ شده بچینید و منتظر بمانید تا از هردو طرف طلایی شود. نوش جان!

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با طرز تهیه انواع غذاهای لذیذ مطلب نان و پنیر و گوجه به روشی متفاوت و خلاقانه را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۲:۳۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۳۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۲۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…