دکوراسیون بهاری خانه، ایده‌هایی ساده و کم‌هزینه

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همیشه لازم نیست برای تغییر در طراحی دکوراسیون منزل یا محل کار ایده‌های بزرگ و پر هزینه داشته باشیم. هر فصلی می‌تواند بهانه‌ای برای پیاده‌سازی تغییراتی کوچک و چشمگیر در فضای داخلی باشد.
دکوراسیون بهاری

کار دشواری نیست اگر بخواهید به‌ راحتی می‌توانید به یک دکوراسیون بهاری در منزل خود دسترسی پیدا کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم از جزئی‌ترین وسایل که در منزل خود دارید، برای این ایده پردازی ارزان ایده بگیرید. در این نوشتار از مجله دلتا با ایده‌هایی ساده برای دکوراسیون بهاری در خانه آشنا می‌شوید.

رنگ پردازی با تناژ آبی روشن

برای اینکه یک دکوراسیون بهاری در خانه داشته باشید، از رنگ آبی آسمانی بهره بگیرید. برای این منظور می‌توانید، فضای داخل منزل را به رنگ آبی‌ رنگ‌آمیزی کنید. ست کردن فرش و کوسن با رنگ آبی اثری بسیار آرام‌بخش به ما هدیه می‌دهد. شما می‌توانید برای اینکه هزینه‌های کمتری را متحمل شوید از پارچه‌های آبی یا شال مبل‌های آبی استفاده کنید.

دکوراسیون بهاری

مبل‌های رنگ روشن و شال مبل‌های رنگی

شاید با خود بگویید برای رسیدن به یک دیزاین بهاری باید همیشه هزینه‌های زیاد صرف کرد. ما به شما می‌گوییم نیازی به این کار نیست. شما با یک شال مبل رنگی خاص و چند گلدان گل طبیعی به یک منظره بکر دست پیدا خواهید کرد. پرده‌ها را در فصل بهار کنار بزنید و از انعکاس نور در فضا نهایت لذت را ببرید. پاف‌های رنگی و کوسن‌های رنگ روشن همگی از عواملی هستند که علاوه بر کم‌هزینه بودن شما را به یک دکوراسیون ایده‌آل نزدیک می‌کنند.

تغییر دکوراسیون با رنگ بنفش

برای اینکه یک دکوراسیون زیبا و تأثیرگذار به سبک بهار در فضای خانه داشته باشید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ یاسی است. شما می‌توانید از روکش‌های رنگ شاد برای سرویس مبلمان خود در منزل استفاده کنید تا نتیجه آن را مشاهده کنید. استفاده از کوسن‌های رنگ روشن که با رنگ مبل هماهنگی دارد، در کنار  کاناپه مخملی تیره، حس سرزندگی و نشاط را در فضا پراکنده می‌کند.

مبلمان سفید و حال و هوای بهاری

فصل بهار با شکوفه زدن درختان جلوه‌گری می‌کند. شکوفه‌هایی به رنگ سفید که نماد این شکوه و زیبایی هستند. شما با بهره‌گیری از این المان زیبا می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. برای این منظور می‌توانید تمام مبلمان را با پارچه سفید خود به راحتی روکش کنید. پس‌ از اینکه روکش مبلمان به پایان رسید، از چند کوسن رنگی و یک قالیچه سنتی برای پایان دادن به کار دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌هایی کاربردی برای دکوراسیون خانه خود هستید، به مطلب انتخاب پارچه مناسب برای مبلمان سر بزنید.

۳ دیدگاه

  1. ساخت سوله سبک

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۲۷ ب٫ظ

    منابع این مطلب کجاست؟

    ساخت سوله سبک

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ در ۲:۱۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…