بهترین رنگ برای اتاق پذیرایی

۱
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با انتخاب رنگ اتاق پذیرایی می‌توانید آن را کوچک یا بزرگ، مدرن یا کلاسیک و پر زرق و برق جلوه دهید؛ پس انتخاب رنگ مناسب پذیرایی بسیار حائز اهمیت است.
رنگ مناسب پذیرایی

هر خانه‌ای شامل فضاها و اتاق‌های متنوعی می‌شود که یکی از آن‌ها اتاق پذیرایی است. این اتاق، فضایی رسمی برای پذیرایی از مهمان‌ها است. در دکوراسیون داخلی آن باید به عوامل مختلفی توجه شود که یکی از این موارد، رنگ اتاق پذیرایی است. رنگ‌ها جزو اصلی‌ترین و اولین عواملی هستند که در نگاه اول مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در این نوشتار از مجله دلتا به معرفی رنگ مناسب برای پذیرایی پرداخته می‌شود.

با رنگ سبز آبی اتاق پذیرایی را خاص کنید

همان‌طور که از اسم این رنگ مشخص است از ترکیب دو رنگ سبز و آبی ساخته شده است. این رنگ از جمله رنگ‌های خاصی بوده که کم‌ترین کسی ممکن است آن را انتخاب نکند.

رنگ مناسب برای پذیرایی

سبز آبی، تناژهای متنوعی از تیره تا روشن دارد که مورد سلیقه هر فردی است و می‌تواند خود را در رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی جا بدهد. این رنگ قابلیت این را دارد که انتخابی برای نقطه کانونی اتاق پذیرایی باشد و دیوار را شاخص و متمایز از دیگر فضاها کند.

پذیرایی را با رنگ آجری به فضایی دنج تبدیل کنید

رنگ آجری، رنگ مورد علاقه افرادی است که سبک سنتی را می‌پسندند و به دنبال فضایی دنج و صمیمی هستند. پس اگر به دنبال ایجاد فضایی گرم هستید بهترین رنگ برای دیوار خانه، رنگ آجری است. سعی کنید در کنار استفاده از این رنگ سادگی را فراموش نکنید و از رنگ سفید استفاده کنید.

رنگ مناسب برای پذیرایی

با سبز زیتونی پذیرایی خارق العاده طراحی کنید

احتمالا با خود بگویید: سبز زیتونی؟! برای اتاق پذیرایی؟!

بله، درست است. سبز زیتونی برای اتاق پذیرایی انتخابی حیرت آور است که همه را به‌وجد می‌آورد. این رنگ شاید به تنهایی نمای جالب و جذابی به فضا و دیوار ندهد. اگر در کنار این رنگ از ترکیب رنگ‌های درست و اصولی استفاده شود، شک نکنید که دکوراسیون داخلی خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌شود. پیشنهاد ما این است که اگر رنگ دیوار سالن پذیرایی را سبز زیتونی کردید، رنگ پرده پذیرایی را بنفش کنید.

سبز زیتونی در پذیرایی

رنگ دیوار پذیرایی را استخوانی کنید

می‌توان گفت بهترین رنگ دیوار برای خانه های کوچک، رنگ استخوانی و رنگ‌های روشن است. این رنگ شیک به راحتی در کنار تمامی رنگ‌ها قرار می‌گیرد و دکوراسیونی جذاب ایجاد می‌کند. فرقی نمی‌کند به دنبال مبلمانی تیره بروید یا روشن، اگر رنگ پذیرایی شما استخوانی است به راحتی با مبلمان ست می‌شود.

رنگ استخوانی دیوار پذیرایی

ترکیب رنگ نارنجی و سفید را فراموش نکنید

معمولا برخی به دنبال رنگ‌های شاد برای پذیرایی هستند که رنگ نارنجی یکی از این رنگ‌ها است. نارنجی، علاوه بر اینکه رنگ مناسب برای پذیرایی است در عین حال شادی و نشاط را در فضا ایجاد می‌کند.

ترکیب رنگ نارنجی و سفید

برخی به رنگ نارنجی علاقه‌مند هستند اما نمی‌خواهند این هیجان و شادی زیاد باشد. پس بهتر است از ترکیب رنگ نارنجی با سفید استفاده شود تا سفید، شادی رنگ نارنجی را کنترل کرده و در ذوق آدم نزند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ کفپوش زیبا و بادوام برای آشپزخانه شما را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ در ۲:۳۸ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…