ست کردن رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر اتاق نشیمن و پذیرایی کرمی رنگ دارید، اما نمی‌دانید که چه رنگ‌هایی را در کنار آن ست کنید، پس ادامه‌ مطلب را از دست ندهید.
ترکیب رنگ کرم دکوراسیون

کرم همیشه به عنوان یکی از بهترین رنگ‌ها در دکوراسیون خانه شناخته می‌شود، زیرا پس زمینه‌ای گرم به فضا می‌بخشد. در طراحی فضای داخلی، کرم، رنگی همه کاره محسوب می‌شود، اما اگر به درستی با دیگر رنگ‌ها ترکیب نشود، خاصیت خود را به کلی از دست می‌دهد. در این نوشتار از مجله دلتا به مکمل رنگ کرم در دکوراسیون داخلی پرداخته می‌شود.

رنگ کرم با سفید

سفید به عنوان مکمل رنگ کرم در دکوراسیون داخلی شناخته می‌شود، این ترکیب رنگی برای اتاق خواب و فضای نشیمن فوق‌العاده عالی است. فقط با قرار دادن چندین لوازم جانبی در این دو فضا و ایجاد الگوهایی از ترکیب این دو رنگ (منظور طرح روی بالش‌ها یا رو تختی)، می‌توانید فضایی زیبا و آرامش‌بخش فراهم کنید. استفاده از انواع تن‌های رنگی سفید، می‌تواند به رنگ کرم حالتی از لوکس بودن و تمیزی ببخشد.

رنگ کرم با طلایی

گاهی اوقات ترکیب رنگ کرم با طلایی، ظاهر فضا را پر جنب‌وجوش نشان می‌دهد. این ست رنگی همان چیزی است که به فضاهایی مانند پذیرایی، حالتی لوکس و مجلل می‎‌بخشد. یک لوستر شیک طلایی که در هنگام روشن شدن، نور زرد را در فضا می‌پراکند، در کنار دیوارهای کرمی و یک فرش زیبا با تن رنگی کرم و یا قهوه‌ای روشن، فضایی جادویی را به حمام خانه شما می‌بخشد.

رنگ کرم با صورتی

رنگ کرم می‌تواند به فضای اتاق خواب اضافه شود و در ترکیب با رنگ صورتی، فضایی دخترانه ایجاد کند. صورتی می‌تواند به عنوان مکمل رنگ کرم انتخاب شود که برای ایجاد فضایی دوستانه، لطیف و ظریف در اتاق خواب، فوق‌العاده عالی است. همچنین می‌توانید از تناژهای دیگر رنگ صورتی مانند بنفش روشن یا یاسی رنگ نیز استفاده کنید.

 ترکیب رنگ کرم دکوراسیون

رنگ کرم با طوسی

طوسی یا خاکستری با کرم باعث آرامش بیشتر می‌شود. ماهیت سرد خاکستری با ماهیت گرم رنگ کرم، می‌تواند تضاد زیادی را ایجاد کند. در یک اتاق خواب با سبک دکوراسیون مینیمالیستی که هدف ایجاد آرامش بیشتر در افراد است، طوسی را با کرم ست کنید. برای داشتن یک آشپزخانه مدرن نیز می‌توانید از رنگ خاکستری برای کابینت‌ها و از کرم برای پیشخوان استفاده کنید.

رنگ کرم با سورمه‌ای

یکی از بهترین رنگ‌های مکمل برای رنگ کرم، سورمه‌ای است. ترکیب این دو در اتاق خواب، پذیرایی، نشیمن و حتی آشپزخانه می‌تواند به ایجاد ظاهری زیبا، مدرن و لوکس کمک شایانی کند. درواقع، سورمه‌ای وقار و زیبایی خاصی به دکوراسیون می‌بخشد و نشان‌دهنده این موضوع است که فضا تا چه اندازه از جسارت رنگی برخوردار است. در ترکیب رنگ کرم و سورمه‌ای می‌توانید از هر کدام برای پس‌زمینه (دیوار) استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌های جذاب برای دکوراسیون خانه خود هستید، به مطلب دکوراسیون نشیمن مربع شکل سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…