کاغذ دیواری گل ‌دار در دکوراسیون اتاق خواب

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با توجه به اینکه دیوارها مهم‌ترین بخش از فضای اتاق خواب هستند و روی طراحی دکوراسیون اتاق خواب تاثیر زیادی دارند، بهتر است از دیوارپوش مناسبی برای پوشاندن دیوار استفاده کنید.
کاغذ دیواری گل دار

کاغذ دیواری گل‌دار یکی از طرح‌های پرطرفدار کاغذ دیواری برای دکوراسیون منزل است. اما تنوع طرح و رنگ این کاغذ دیواری‌ها به قدری زیاد است که ممکن است باعث شود در انتخاب طرح و رنگ مناسب دچار سردرگمی شوید. اگر دوست دارید از کاغذ دیواری گل‌ دار در دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود استفاده کنید، با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

یکی از فضاهای رایج برای استفاده از کاغذ دیواری گل‌دار، در دکوراسیون داخلی اتاق خواب است و این فقط به اتاق خواب دخترانه محصور نمی‌شود. در انتخاب کاغذ دیواری گل‌دار برای اتاق خواب گزینه‌های زیادی وجود دارد:

  • کاغذ دیواری گل‌ دار با گل‌های رنگارنگ برای داشتن فضایی دراماتیک
  • کاغذ دیواری گل دار با طرح و رنگی طبیعی و ملیح برای داشتن اتاق خوابی آرامش‌بخش یا با زمینه و رنگ‌هایی تیره برای داشتن فضایی خاص و مرموز ( طرحی که این روزها بسیار پرطرفدار است)
  • حتی یک دیوار شاخص پوشیده از کاغذ دیواری گل دار برای داشتن اتاق خوابی زیبا کافی است، اما شما می‌توانید تمام اتاق خواب خود را با کاغذ دیواری گل‌‌دار بپوشانید و احساس کنید در باغی از گل هستید!

طرح و رنگ کاغذ دیواری

طرح و رنگ کاغذ دیواری را با توجه به متراژ اتاق، نور اتاق و سبک و سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.

استفاده از کاغذ دیواری گل‌ دار با زمینه تیره، حال و هوایی دراماتیک، خاص و در عین حال آرامش‌بخش به این اتاق خواب دخترانه داده است. این کاغذ دیواری با زمینه تیره برای اتاق خواب‌هایی با نور کافی و زیاد مناسب است. مانند تصویر زیر که کاغذ دیواری تیره با گل‌هایی که طبیعی به نظر می‌رسند، فضایی زیبا و خاص را به وجود آورده است.

کاغذ دیواری گل دار

  • اگر کاغذ دیواری گل‌ دار با گل‌های درشت را انتخاب می‌کنید، بهتر است از تخت خوابی استفاده کنید که تاج تخت نداشته باشد یا تاج ساده و کوچکی داشته باشد که زیبایی طرح دیوار کاملا به چشم بیاید.
  • انتخاب مبلمان، پرده و سایر وسایل اتاق خواب به رنگ‌های سفید و روشن، در کنار کاغذ دیواری گل‌ دار با رنگی تیره، نور فضا را متعادل و دلنشین خواهد کرد.
  • کاغذ دیواری گل‌ دار با زمینه طلایی و طرح‌های خطی هم یک ایده زیبا و مناسب برای اتاق خواب دختران نوجوان است.
  • کاغذ دیواری گل‌ دار با طرح‌های ریز و تکرار شونده هم برای انواع اتاق خواب‌ها مناسب است و فضایی دنج و آرامش‌بخش را به شما هدیه می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌های بیشتری برای دکوراسیون داخلی خود هستید، به مطلب دکوراسیون نشیمن مربع شکل سر بزنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۳۰ ب٫ظ

    جالب بود متشکرم

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۶ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۴ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۷ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…