محمد تقوی: دوران رکود بر دلتا اثر گذار نیست

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محمد تقوی خطاب به مشاوران، سرپرستان و مدیران دلتا تاکید کرد: «باید تلاش‌تان را در این دوران چند برابر کنید تا نتایج ارزشمند وبهتری به‎دست آورید
02 2 محمد تقوی: دوران رکود بر دلتا اثر گذار نیست

مدیرعامل وب سایت ملکی دلتا در مراسم تجلیل از یکی از برترین آژانس های عضو وب سایت دلتا در آبان ماه ۹۷،  با تقدیر از تلاش و پشتکار همه همکاران دلتا، آژانس ۸۵۰ را به عنوان آژانس برتر معرفی کرد.

به گزارش مجله دلتا، محمد تقوی در حاشیه این مراسم و تجلیل از همکاران آژانس ۸۵۰، گفت: «این موفقیت، نتیجه زحمات کل گروه و تمام بخش‎های فعال و پرتلاش آژانس “۸۵۰”  و همت، هماهنگی و انسجام تیمی همکاران بوده است. از این بابت به مدیران خوب این آژانس، آقایان زنجانی، سیار و سیاوش تبریک می‎گویم.»

محمدتقوی گفت: در آخرین لحظات به دلیل برخی امتیازها، آژانس “پنج” دلتا به عنوان رتبه دوم و آژانس ۲×۲ نیز به رتبه سوم دست یافتند.

مدیر عامل وب سایت دلتا با بیان این‎که طی نزدیک به نیم قرن فعالیت در بخش املاک، شاهد نوسان‎های زیادی بوده است، افزود:«تجربه کاری من نشان داده که این پستی و بلندی‎ها، هیچ تاثیری در کار و فعالیت دلتا نخواهد داشت. در دوران رکود در هیچ دوره‎ای عقب نیفتادیم. معتقدم : در این دوران هم با برنامه‎ریزی صحیح ومناسب، می‎توانیم به راحتی این مشکلات را پشت سر گذاریم.»

دوران رکود بر دلتا اثرگذار نیست

وی، به برخی رفتارهای غیر حرفه‎ای در دوران رکود اشاره کرد و گفت: «وقتی کاسبی فکر می‎کند در دوران رکود باید زودتر تعطیل و کمتر کار کند، نتیجه اش درآمد کمتر خواهد بود در حالی که  اگر تلاش و فعالیت بیشتر و چند برابر شود، می‎تواند نتایج و دستاوردهایی مطلوب را در پی داشته باشد.»

محمد تقوی خطاب به مشاوران، سرپرستان و مدیران دلتا تاکید کرد: «باید تلاش‌تان را در این دوران چند برابر کنید تا نتایج ارزشمند وبهتری به‎دست آورید. این ها نکاتی هستند که شاید افراد با تجربه هم توجهی به آن نداشته باشند اما، ۴۰ سال تجربه من در این حوزه ، می‎گوید این بحث ها اصول علمی موفقیتند.»

یک نظر

  1. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۳۹۸ در ۴:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…