دکوراسیون پذیرایی مربع شکل

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحی دکوراسیون پذیرایی مربع شکل تا حدودی نسبت به دیگر طراحی‌ها دشواری دارد و به همین دلیل در طراحی این پذیرایی باید دقت بیشتری داشته باشیم تا آن را به بهترین نحو ممکن بچینیم.
دکوراسیون پذیرایی

ابعاد و شکل فضای اتاق پذیرایی هر خانه‌ای می‌تواند تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون پذیرایی و چیدمان مبلمان داشته باشد. در این نوشتار از مجله دلتا انواع طراحی مدرن و زیبا برای دکوراسیون پذیرایی مربع شکل را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چیدمان مبلمان

برای اینکه مبلمان خود را برای دکوراسیون پذیرایی مربع شکل انتخاب کنید هیچ‌گونه محدودیتی ندارید. یعنی می‌توانید هم طرح‌های کلاسیک خریداری کنید و هم طرح های مدرن را خریداری کنید. هر یک از این طرح‌ها زیبایی بی‌ظیری به دکوراسیون پذیرایی مربع شکل شما می‌بخشند. می‌توانید مبلمان را به صورت یک خط ممتد در کنار یکدیگر بچینید و یا اینکه آنها را به صورت زاویه‌دار و متفاوت در کنار هم قرار دهید. هر یک از این طرح‌ها زیبایی و جذابیت بی‌نظیری را در پذیرایی ایجاد می‌کند.

انتخاب رنگ

برای اینکه دکوراسیون پذیرایی مربع شکل را به بهترین نحو ممکن طراحی کنید، بهتر است از رنگ‌هایی استفاده کنید که هماهنگی بیشتری با یکدیگر دارند. این رنگ‌ها موجب می‌شود پذیرایی شما زیباتر از آنچه که هست نشان داده شود. دقت داشته باشید که اگر پذیرایی شما تا حدودی کوچک و مساحت آن هم به صورت مربع  است باید از رنگ‌های روشن برای طراحی آن استفاده کنید تا بزرگتر از آنچه که هست نشان داده شود. در واقع، باید بدانید رنگ‌های روشن تاثیر بسیاری در زیبایی و جذابیت پذیرایی شما دارند.

دکوراسیون پذیرایی

نورپردازی

یکی دیگر از نکاتی که در طراحی دکوراسیون پذیرایی مربع شکل بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید، طراحی نورپردازی است. زمانی که نورپردازی پذیرایی مناسب و عالی باشد، فضای طراحی شده شما به خوبی نشان داده می‌شود و زیبایی بی‌نظیری در تمام خانه ایجاد می‌کند. برخی از خانه‌ها پنجره‎‌های زیادی را برای نوردهی در خانه دارند و به همین دلیل باید از پرده‌های رنگ روشن استفاده کنند تا نور به خوبی وارد خانه شود؛ ولی برخی از خانه‌هایی که پنجره کافی در پذیرایی خود ندارند و نور کافی وارد خانه آنها نمی‌شود، می‌توانند از نور مخفی و یا لوسترهایی که نور زیادی دارند، استفاده کنند تا جذابیت و زیبایی خانه خود را افزایش دهند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب دکوراسیون اتاق خواب خاکستری را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۱۱ ق٫ظ

  2. تینا

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۰:۵۷ ق٫ظ

    من خیلی ازطراحی تون خوشم اومد خیلی مطالبتون جالب بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۲۶ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…