روسری ساتن خود را زیباتر ببندید

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مطلب زیباترین و آسان‌ترین روش‌های بستن روسری ساتن را خواهیم گفت.
روسری ساتن روسری ساتن خود را زیباتر ببندید

گاهی نحوه‌ استفاده و بستن این روسری ساتن و ابریشم به دلیل ماهیت نرم و سُر خورنده مشکلاتی را به وجود می‌آورد. امیدواریم آموزش بستن روسری که در این مطلب مجله دلتا ارائه می‌دهیم مورد توجه شما قرار بگیرد و با استفاده از این آموزش و الگوبرداری از مدل‌های معرفی شده، روسری و شال خود را به بهترین شکل ببندید.

آموزش بستن روسری ساتن

روش اول

روسری را روی سر قرار دهید، یک طرف آن را گرفته و به سمت دیگر برده و با سنجاق ببندید و محکم کنید. اما طرف دیگر روسری را از سمت دیگر روی شانه‌ها رها کنید. در این روش برای حجاب کامل باید زیر روسری از هدبند استفاده کنید.

روسری ساتن 1

روش دوم 

روسری ساتن را روی سرانداخته آن را از پشت سر با گیره به هم ببندید. سپس یک طرف روسری را گرفته و دور سر بپیچانید. گوشه دیگر روسری را هم سمت مقابل برده و با سنجاق و یا گیره محکم کنید و در همان حالتی که خودش می‌افتد رها کنید.

روسری ساتن 2
روش سوم 

این روش کلاسیک بسیار زیبا و راحت است. روسری را روی سر انداخته زیر گلو آن را ببندید. سپس یک طرف روسری را به سمت مقابل برده و آن را با سنجاق و یا گیره روی سر ثابت کنید تا از روی سر لیز نخورد.

روسری ساتن 3
روش چهارم 

روش چهارم بسیار پرشور و مد روز است و نیازی نیست خیلی سفت و سخت آن را ببندید تا لیز نخورد. کافی است روسری ساتن را روی سر بیندازید و گوشه‌های آن را در جهت عکس و به صورت شل در قسمت پایین گردن بپیچانید و با گیره آن را از پشت به هم وصل کنید. بهتر است در این نوع روش بستن برای حفظ زیبایی و وقار از هدبند و یقه‌های حجاب استفاده کنید.

روسری ساتن 4

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “هر خانمی به یک جوراب شلواری نیاز دارد!” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۹:۵۷ ق٫ظ

    زنده باشی ماشاالله انشاالله ممنونم که

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۰۰ ب٫ظ

      سلام و سپاس از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…