افزایش ۹۰ درصدی قیمت مسکن

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
قیمت مسکن در آبان‌ماه امسال در مقایسه با آبان سال گذشته با 4 میلیون و 809 هزار تومان، بیش از 90.9 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
مسکن 90 درصد افزایش قیمت

آمارهای جدید وزارت راه و شهرسازی نشان می‎دهد که قیمت مسکن افزایش ۹۰ درصدی داشته و در آبان ماه ۶.۴ درصد گران‎تر شده است. همچنین تعداد معاملات نیز در مدت یاد شده ۲۶.۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصادآنلاین، طبق  آمار رسمی وزارت راه و شهرسازی، در آبان‌ماه امسال، متوسط قیمت یک متر واحد مسکونی با رشد ۶.۳۹ درصدی، به ۹ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان افزایش یافت که در مقایسه با متوسط قیمت ۸ میلیون و ۱۲۲ هزار تومانی مهرماه ،  ۶.۳۹ درصد افزایش یافته است.

قیمت مسکن در آبان‌ماه امسال در مقایسه با آبان سال گذشته با ۴ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان بالغ بر ۹۰.۹ درصد افزایش داشته است.

این گزارش حاکی ‎است، رشد قیمت‎ها در مناطق مختلف تهران تفاوت داشته است. در منطقه یک، قیمت یک متر واحد مسکونی درآبان ۹۷،  به ۱۹ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسیده است. در حالی که در مهرماه امسال، در این منطقه با افزایش ۴.۲ درصدی در مقایسه با شهریور ۹۷ ، قیمت یک متر واحد مسکونی به ۱۸ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان رسیده بود.

کمترین متوسط قیمت مسکن پایتخت در آبان ماه امسال، مربوط به منطقه ۱۹ با مبلغ  ۴ میلیون و ۶۱ هزار تومان اعلام شده است.

میانگین قیمت مسکن در این منطقه طی آبان امسال به ۴ میلیون و ۷۹ هزار تومان رسید که نسبت به ماه پیش از آن یعنی مهر ۹۷ بالغ بر ۱۲.۲ درصد افزایش یافته است.

دیگر اخبار مسکن را در مجله دلتا   بخوانید:

قیمت مسکن در یکسال گذشته ۱۰۰درصد افزایش داشته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…