هر روز جذاب‌تر با شلوار جین!

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شلوار جین از جمله اقلامی است که گاهی فراموش می‌کنیم چه قدر می‌تواند شیک باشد. 
ست کردن شلوار جین

اگر پتانسیل آن را دارید که استایل جین مورد علاقه خود را طراحی کنید کافی است برای الهام گرفتن به مشهورترین افراد جهان نگاه کنید. این افراد همیشه در مرکز توجه قرار دارند و می‌دانند چطور به راحتی انواع شلوار جین را بپوشند. شیوه‌ آن‌ها را دنبال کنید تا مثل یک ستاره‌ بدرخشید. با مطلب ست کردن شلوار جین همراه مجله دلتا باشید.

ست کردن شلوار جین

  • جین‌های آزاد

شلوار جین آزاد ممکن است شل باشد، اما به طوری شگفت انگیز ظاهری شیک دارد. با انتخاب شلوار جین آبی آزاد که کوتاه یا پاکتی است شروع کنید، پیراهن دکمه دار سفید، مانتو و کفش راحتی پشت باز گزینه‌های مناسبی برای ست کردن است.

  • شلوار جین‌ برمودا

این مدل شلوار، پاها را کشیده‌تر نشان داده و ظاهری بی‌نظیر ایجاد می‌کند. این شلوار را با صندل پاشنه بلند، نیم تنه و یک ژاکت جین بپوشید.

ست کردن شلوار جین تازده

  • شلوار جین راسته

شلوار جین راسته ممکن است به اندازه‌ جین جذب یا جین آزاد محبوب نباشد، اما استایلی فوق العاده شیک به شما می‌دهد. جین راسته را با کفش پاشنه بلند، صندل یا چکمه بپوشید. برای تکمیل این استایل یک ژاکت و بلوز شیک مثل تاپ ظریف یا ژاکت مد روز اضافه کنید.

  • جین فاق بلند

جین رنگ مشکی یا آبی تیره انتخاب کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شود ظاهر زیبایی داشته باشید و کاملا مطابق مدروز به نظر برسید. برای یک استایل بی‌نظیر، ژاکت چرم کوتاه و چکمه بنددار پاشنه بلند بپوشید.

جین‌های پاره

این مدل جین گزینه‌ای عالی برای یک آخر هفته آرام است. یک بلوز زنانه خاکستری و صندل یا کتانی سفید استایلی بی‌نظیر می‌سازد.

ست کردن شلوار جین پاره

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “نکاتی برای انتخاب کیف مجلسی” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۸:۴۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۲:۱۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…