کیف‌هایی برای استایل بهاره

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مهم‌ترین فاکتور انتخاب کیف بهاره هماهنگی کیف با لباس‌ است.
کیف های بهار 2021 کیف‌هایی برای استایل بهاره

کیف‌های دستی بهار ۲۰۲۱ شامل بعضی از مدل‌های فصل‌های قبل می‌باشد، مثل کیف‌های گرد که مدت زیادی است بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته‌اند. اگه به دنبال کیف های بهاری ۲۰۲۱ جدید و مد روز هستید، نگاهی به کیف‌های دست‌ساز بیندازید مثل کیف‌های حصیری یا قلاب‌دوزی شده یا شاید کیف‌هایی با شکل‌های هندسی خلاقانه. در ادامه همراه مجله دلتا باشید.

کیف های بهاری ۲۰۲۱

  • کیف‌های قلاب‌دوزی

کیف‌های قلاب‌دوزی شده برای خانم‌هایی که به استایل بوهو (boho-chic) علاقه دارند بسیار جذاب خواهد بود. در نمایش مد Alexander McQueen کیف‌هایی با اندازه متوسط که روی رنگ بژ قلاب‌دوزی شده است روی استیج آمد، که با گل‌های سه‌بعدی قلاب‌دوزی شده بودند.

یکی از عناصر تزییناتی در کیف‌های بهاره/تابستانه ۲۰۲۱ ریش ریش است. بیشتر کیف دستی‌های بهار ۲۰۲۱ که با پر تزیین شده‌اند، عملا طراحی‌ کیف‌های ساده‌ای بودند که ترکیب جالبی با ریش ریش ایجاد کرده بودند.

  • کیف دستی‌های خیلی کوچک

تعداد زیادی از کیف ‌های بهاره ۲۰۲۱  کیف‌های کوچک خاص است. در برند Longchamp طراحی مینیاتوری از یک کیف دستی کوچک از چرم پوست‌ماری سفید که بسیار خاص و زیبا بود رونمایی شد.

  • کیف‌های بافت (طنابی)

برای تکمیل صندل‌های بهاری از یک کیف طرح بافت استفاده کنید. این کیف‌ها با طیف وسیعی از طرح و رنگ مورد توجه طراحان بزرگ مد قرار گرفته است. برند Ulla Johnson طیف کامل و خیره‌کننده‌ای از کیف‌های دستی بافت ارائه داده است که از طناب بافته شده‌اند و ظاهر حصیری دارند.

کیف های بهار 2021 بافت

  • کیف‌های گل‌گلی

اگه به دنبال یک کیف بهاره به روز می‌گردید، کیف طرح‌ گل‌دار همان چیزی است که به دنبالش هستید. کیف‌های گل‌دار در برند مجموعه Brock امسال نقش بزرگی داشتند که از طرح‌های رمانتیک و ملایم گل‌دار استفاده شده بود.

  • کیف‌های پرزرق‌ و برق

کیف‌های براق بهار ۲۰۲۱، با طراحی خاص خود نور را منعکس می‌کند.

  • کیف‌های دایره‌ای

کیف‌های دایره‌ای در نمایش‌های مد تبدیل به یک اصل شده است، معمولا در اندازه‌های کوچک‌تر ظاهر شده و شبیه کیف‌های مهمانی با شکل خاص به نظر می‌آید. کیف های بهار ۲۰۲۱ شامل انواعی از کیف‌های دایره‌ای در اندازه‌‌های متفاوت است.

  • کیف‌های کمری

اگر دنبال یک کیف خاص و ترند روز برای بهار امسال می‌گردید، پیشنهاد ما به شما کیف کمری است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “در بهار چه رنگ‌هایی بپوشیم؟” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. مسعود

    ۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۱۰ ق٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۹:۰۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…