رنگ سفید در دکوراسیون نشیمن

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحی و رنگ دکوراسیون اتاق نشیمن می‌تواند روی روحیه افراد خانواده تاثیرگذار باشد. از این رو بهتر است در هنگام طراحی اتاق نشیمن توجه لازم را داشته باشید.
رنگ سفید در نشیمن

رنگ سفید از جمله رنگ‌هایی است که در هیچ زمانی کهنه نخواهد شد. سفید رنگی است که به وسیله آن می‌توان محیط خانه را همواره شاداب نگه‌ داشت. دکوراسیون سفید از انواع دکوراسیون‌های پرطرفدار و جذاب است و می‌تواند فضایی پرنور و دلچسب را در فضای اتاق نشیمن ایجاد کند. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی رنگ سفید در دکوراسیون نشیمن پرداخته می‌شود.

رنگ سفید

رنگ سفید، جزء پرطرفدارترین رنگ‌ها محسوب می‌شود، اما بهتر است در اتاق نشیمن نیز از ترکیب رنگ‌ها با رنگ سفید استفاده شود تا هم محیطی متنوع ایجاد کنید و هم اینکه سادگی را در محیط زندگی و یا کار خود حفظ کنید. اگر اتاقی با رنگ سفید داشته باشید دستتان در استفاده از سایر المان‌های منزل از جمله مبلمان و دیگر منسوجات باز خواهد بود. همانطورکه گفته شد رنگ سفید به سادگی با دیگر رنگ‌ها ست می‌شود و رنگ‌های تیره برای این منظور محیط مدرن و شیکی را ایجاد می‌کنند که هیچ‌گاه از مد نخواهد افتاد.

رنگ سفید در نشیمن

طراحی مدرن و شیک

رنگ سفید از انواع رنگ‌های خنثی و مناسب برای دکوراسیون داخلی است که می‌توانید این رنگ را با انواع رنگ‌های روشن و تیره ترکیب کنید و دکوراسیونی شیک و جذاب را در فضای خود به وجود آورید. رنگ سفید باعث پرنور به نظر رسیدن فضای اتاق شده و باعث می‌شود تا فضای اتاق نشیمن بزرگ‌تر به نظر برسد، بنابراین اگر فضای اتاق نشیمن منزل شما کوچک است، بهتر است از رنگ سفید استفاده کنید.

دکوراسیون سیاه و سفید

دکوراسیون سیاه و سفید از انواع دکوراسیون‌های داخلی مدرن و شیک است. با ترکیب رنگ‌های سیاه و سفید می‌توانید دکوراسیونی شیک و بی‌نظیر را در فضای منزل خود ایجاد کنید. دکوراسیون سیاه و سفید منحصر به فرد است و شما می‌توانید علاوه بر اتاق نشیمن برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب و آشپزخانه نیز از این دکوراسیون استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌های بیشتری برای دکوراسیون داخلی خانه خود هستید، به مطلب تغییر دکوراسیون نشیمن با یک انتخاب هوشمندانه سر بزنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…