تیپ و استایل اصولی با شلوار جین!

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هنگامی که این شلوارهای ساده به روشی درست پوشیده شود، می‌تواند استایلی خاص و زیبا برای شما بسازند. 
شلوار جین را چگونه بپوشیم

یکی از متنوع‌ترین اصول در دنیای مدل و لباس، تیپ و استایل است. شلوار جین یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مدهای مربوط به تمام زمان‌ها است. با پوشیدن شلوار جین به سبک‌های جدید، می‌توانید استایل خود را جذاب و امروزی کنید. با مطلب شلوار جین را چگونه بپوشیم همراه مجله دلتا باشید.

شلوار جین را چگونه بپوشیم؟

فرم بدن

خانم‌هایی با فرم بدن گلابی معمولا بالا تنه کوچک‌تر دارند و پایین تنه و ران‌های بزرگ‌تر، که شلوار جین فاق بلند نامناسب‌ترین انتخاب برای آن‌ها است. خانم‌هایی با فرم بدن گلابی، شلوار جین با استایل‌های متعادل بوی فرند و کوتاه را انتخاب کنند. خانم‌های قد بلند معمولا پاهای بلندی دارند و در شلوارهای جین جذب عالی به نظر می‌رسند. شلوار جینی با استایل‌های دم پا گشاد، پاره و مام استایل را انتخاب کنید. به همین ترتیب، شلوار‌های جین مام استایل فاق بلند نیز به طور خاص برای فرم بدن ساعت شنی مناسب است.

برای فرم بدن مستطیلی استایل‌های منحنی‌دار را انتخاب کنید مانند شلوارهای جین اسکینی و مام استایل با فاق بلند یا متوسط، تا تاثیری زیبا روی فرم بدن داشته باشد. خانم‌های ریز نقش باید همیشه شلوار جین کوتاه، راسته و اسکینی را برای داشتن ظاهری جذاب‌تر انتخاب کنند. خانم‌های با بدن تو پُر، باید سعی کنند انحنای بدن خود را به رخ دیگران بکشند. استایل‌های گشاد مانند شلوار جین بوی فرند بدن را حجیم نشان می‌دهد، باید فرم زنانه بدن خود را با شلوارهای اسکینی یا دم پا گشاد مشخص‌تر کنند. دیزاین‌های مشکی سنگ شور شده با فا‌ق‌های متوسط یا بلند نیز برای این نوع بدن‌ها بسیار مناسب خواهد بود.

شلوار جین را چگونه بپوشیم کلاسیک

کفش

هنگامی که نوبت به انتخاب مدل کفش برای پوشیدن با شلوار جین می‌رسد، انتخاب‌های بسیاری دارید. در حالی که می‌توانید به کفش پاشنه بلند استیلتو برای ست کردن با شلوار جین خود متکی باشید یا یک کفش مدل باله تخت را برای داشتن ظاهری شیک و غیررسمی انتخاب کنید. کتونی‌ها برای استفاده همیشگی و روزمره بسیار جذاب است و استایل کژوال زیبایی می‌سازد.

اکسسوری

اکسسوری‌ها راهی عالی برای به پایان رساندن استایل زیبا است، اما زیاده‌روی نکنید. یک کلاه،  روسری یا شال خنک برای بهار و تابستان فوق‌العاده است به این ترکیب عینک آفتابی هم اضافه کنید.

در آخر

براساس فرم بدن خود مناسب‌ترین استایل شلوار جین را پیدا کنید.

  • برای داشتن ظاهری شیک با کمی خلاقیت میانه، شلوارهای جین اسکینی را انتخاب کنید یا برای داشتن استایلی خاص، شلوارهای جین پاره را در نظر داشته باشید.
  • برای ظاهری ترند، شلوار جین مام استایل سال‌های دهه ۹۰ را با لباس مدرن ست کنید یا با شلوار دم پا گشاد و دیگر استایل‌های سال‌های دهه ۷۰ تیپی کاملا قدیمی داشته باشید.
  • جهت کشیده‌تر نشان دادن پاها و فرم ساعت شنی، شلوار جین اسکینی فاق بلند را با یک جفت کفش پاشنه بلند، بلوز داخل شلوار و مانتو بلند ست کنید.
  • تیپ جین را با اضافه کردن مقداری اکسسوری شیک به پایان برسانید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی با کتونی زنانه چه بپوشیم؟ را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۲:۵۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…