ایده‌های پوشیدن شلوار جین آبی

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هنگامی که این شلوارهای ساده به روشی درست پوشیده شوند، می‌توانند استایلی خاص و زیبا برای شما بسازند.
شلوار جین آبی

شلوار جین را با لباس‌های به روز و ترند بپوشید تا جانی دوباره بگیرند. مهم نیست که استایل جین مورد علاقه شما چیست؟ با کمی به روز کردن شلوار جین آبی شیک به نظر برسید. قرار است که کمد لباس‌های شما شیک‌تر از همیشه به نظر برسد. با مجله دلتا همراه باشید.

ست کردن شلوار جین آبی

  • جین اسکینی

تنها نکته مورد نیاز برای پوشیدن شلوارهای جین اسکینی، پیدا کردن تعادل است. برای داشتن بهترین استایل زنانه با این شلوار، یک جفت کفش پاشنه بلند، بلوز تنگ و یک کت چرم بپوشید.

  • شلوار جین آبی کوتاه

در حال حاضر شلوار جین کوتاه آبی یکی از زیباترین استایل‌ها را به شما می‌دهد. ظاهری عالی برای ست شدن با یک جفت کفش پاشنه بلند یا بوت است. برای داشتن ظاهری شیک، این مدل شلوار را با یک بلوز سفید کلاسیک ست کنید.

  • شلوار جین راسته

هرچند شلوار جین راسته آبی استایلی کلاسیک دارد، اما گاهی ظاهر آن‌ها به اندازه شلوارهای دیگر جذاب نخواهد بود. برای جذابیت این شلوار جین، مدلی را انتخاب کنید که پایین پاچه‌های آن پاکتی‌ باشد سپس با یک تیشرت خاص، کت طرح‌دار و یک جفت کفش منحصر به فرد استایل خود را کامل کنید.

شلوار جین آبی راسته

  • جین مام استایل

این استایل از ترندهای فشن سال‌ها دهه ۹۰ الهام گرفته شده است، به صورت کلی استایل این شلوار راسته، فاق بلند و رنگ آن آبی متوسط است.

شلوارهای فاق بلند آبی برای کشیده‌تر کردن ظاهر پاها و بیشتر مشخص کردن کمر عالی است. اگرچه می‌توانید استایل‌های بسیار متفاوتی با مدل شلوار فاق بلند داشته باشید، اما مدل اسکینی بیشترین زیبایی را دارد. بوت‌های پاشنه بلند و همچنین یک مانتو بلند به کشیده‌تر نشان دادن پاها کمک می‌کند.

  • شلوار جین دم‌پا گشاد

فرقی نمی‌کند که استایلی اورسایز را انتخاب کنید یا استایلی جذب، این شلوار جین زیبا لباسی ضروری برای کمد لباس شما است. برای اینکه کاملا با ترندها هماهنگ باشید، شلوار جین آبی را با لباسی دیگر از استایل فشن در سال‌های دهه ۷۰ ست کنید، مانند کفش با پاشنه‌های بلند ضخیم و کت چرمی قهوه‌ای.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر مطلب “ٰبهار و تابستان امسال کفش کتانی بپوشید!” را مطالعه کنید.

 

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…