در بهار چه رنگ‌هایی بپوشیم؟

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
می‌توانید لباس‌ها را با رنگ‌های سفید و حصیری ترکیب کنید. از یک عینک نسبتا فانتزی برای این استایل غافل نشوید.
رنگ های بهاری

علاوه بر رنگ سال و رنگ‌هایی که با آن ست می‌شود، بیایید کمی با طبیعت همگام شویم. تزریق اندکی رنگ به کمد لباس‌ها می‌تواند سمبلی از گل‌های بهاری باشد. با این کار، همه چیز کمی شادتر به نظر خواهد ‌رسید. با مطلب رنگ های بهاری همراه مجله دلتا باشید.

رنگ های بهاری که امسال باید بپوشید!

  •  رنگ قرمز گیلاسی Jester Red

اولین رنگ بهاری ۲۰۲۱ پنتون، قرمز گیلاسی است. چگالی قرمز در این رنگ، بالا بوده و مظهر عمق بخشیدن به رابطه‌ها است. فضای قرمز گیلاسی شیک، حرفه‌ای، مدرن و درجه‌ یک است.

رنگ های بهاری قرمز

  • رنگ زردچوبه‌ای Turmeric

 رنگی گرم و زیبا که خورشید را در ذهن تداعی می‌کند. طیف‌های زرد چرک، رنگ‌هایی ایده‌آل برای دامن شلواری، دامن‌ها و پیراهن‌های ماکسی است. این لباس‌ها با این رنگ، بسیار سرزنده و زنانه به نظر می‌رسند.

  • رنگ مرجانی Living Coral

رنگ بهاری و دل‌فریب مرجانی که سرزنده، پویا و پرطراوت است.

رنگ های بهاری مرجانی

  • رنگ صورتی طاووسی Pink Peacock

این رنگ به سادگی در طراحی لباس‌های مردانه و زنانه به کار می‌رود. تنها یک نکته در مورد این رنگ وجود دارد و آن این است که نمی‌توان حجم زیادی از آن را در یک استایل استفاده کرد.

  • رنگ سبز ساقه فلفل Pepper Stem

این رنگ، علاوه بر اینکه تصویری از دشت‌های سرسبز را به ذهن می‌آورد، نماینده‌ طبیعت و سلامتی نیز هست. این رنگ در کنار رنگ‌های روشن‌تر و تندتر، کاملا در کانون توجه قرار می‌گیرد. سبز ساقه فلفلی طعم و مزه‌ای منحصر به فرد برای هر استایلی خواهد‌بود.

  • رنگ آبی پرنسسی Princess Blue

آبی رنگی با چگالی بالا، درخشان و سلطنتی است. شما در نحوه‌ به کار بردن آبی پرنسسی در استایل‌ مشکلی نخواهید‌ داشت، چرا که این رنگ بر هر اندامی به زیبایی می‌نشیند.

  • رنگ تافی Toffee

یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های بهاری تافی است. یک قهوه‌ای گرم و شیرین که به رنگ چوب است. تافی را با سبز ساقه فلفل، سفید یا مشکی بپوشید.

  • رنگ انبه‌ای Mango Mojito

بازهم رنگی از خانواده‌ زرد و پرتقالی! عمق دلنشینی در این رنگ وجود دارد.

  • رنگ خزه‌ای Terrarium Moss

خزه‌ای به عنوان دومین رنگ تداعی کننده‌ی طبیعت در لیست پنتون جای می‌گیرد. این انتخاب، نشانگر ادای احترام ویژه‌ی مد به طبیعت است.
خزه‌ای ورژن پررنگ‌تری از سبز ساقه فلفلی است. این رنگ به شکل گسترده‌ای در طراحی و تولید استایل زنانه و مردانه‌ی ۲۰۲۱ جای گرفته است. این رنگ بهاری به زیبایی با طیف زرد ارائه شده در این لیست ست می‌شود.

رنگ های بهاری خزه ای

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر مطلب راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۱۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۱۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…