آپارتمان‎ های نوساز و قیمت‌ های نجومی

۱
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
به گزارش مجله دلتا، مساحت اغلب آپارتمان‌های نوساز بیشتر از ۱۰۰ متر است و با توجه به گرانی و نرخ تورم، مردم قدرت خرید واحدهای بزرگ با قیمت‌های نجومی را ندارند و متقاضی این واحدها بسیار کم شده است.
آپارتمان‎های نوساز و قیمت‌های نجومی

از آن‎جا که آگهی‎های آپارتمان‎های کلیدنخورده موجود در بازار مسکن، یک تا چند میلیون تومان بالاتر از قیمت آخرین معاملات بوده است؛ این موضوع موجب منصرف شدن متقاضیان از خرید این واحدهای نوساز  شده است، بنابراین عرضه این آپارتمان‌ها در بازار مسکن، رونق ماه‌های گذشته را ندارد و کاهش یافته است.به گزارش مجله دلتا ، به نقل از دنیای اقتصاد؛

مساحت اغلب این آپارتمان‌های نوساز بیشتر از ۱۰۰ متر است و  با توجه به گرانی و نرخ تورم، مردم قدرت خرید واحدهای بزرگ با قیمت‌های نجومی را ندارند و متقاضی این واحدها بسیار کم شده است.

بررسی تفاوت قیمت‎های چند هفته گذشته و امروز مناطق مختلف تهران نشان دهنده‎ی این امر است. به‌عنوان مثال در منطقه یوسف‌آباد، آپارتمان‌های نوساز تا چند هفته قبل به قیمت ۱۶ تا ۱۸ میلیون تومان عرضه می‌شد؛  اما قیمت‌های پیشنهادی اخیر در این منطقه متری ۱۹ میلیون تومان به بالا است و در این بین برخی از آپارتمان‌ها با بهای نجومی متری ۲۵ میلیون تومان آگهی شده‌اند.

یا در محله نارمک قیمت قطعی هر متر آپارتمان در هفته‎های قبل، بین ۱۱ تا ۱۳ میلیون تومان بوده است، اما اکنون همان آپارتمان‎ها به بهای متری ۱۶ میلیون تومان در بنگاه‌های این محله عرضه می‎شود.

 

بیشتر بخوانید:

مالکان بفروشند، قیمت خانه افزایش نمی‎یابد

یک نظر

  1. علي حنيفه پور

    ۲۵ تیر ۱۳۹۸ در ۴:۱۱ ب٫ظ

    این گرونی جای تاسف داره و ناشی از بی کفایتی و بی مدیریتی مسؤولین هست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…