نکات مهم هنگام خرید پاوربانک

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پاوربانک‌ها را معمولا برای استفاده در مکان‌هایی که پریز برق موجود نیست، مثلا در مسیر رفت‌وآمد و یا در مسافرت و … استفاده می‌کنیم.
نکات مهم خرید پاوربانک

پاوربانک را می‌توان یک منبع تامین انرژی شارژ همراه دانست. این ابزار، انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کرده و این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا هر زمان و هر کجا که هستید فقط با اتصال سیم شارژر گوشی به آن قادر به شارژ کردن باتری موبایل خود باشید. در نوشتار نکات مهم خرید پاوربانک در مجله دلتا با ما همراه باشید.

نکات مهم هنگام خرید پاوربانک

این روزها خرید و استفاده از پاوربانک در بین کاربران کاملا جا افتاده است. پاوربانک به یکی از بهترین روش‌های مقابله با معضل خالی شدن شارژ باتری گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است.

نکات مهم خرید پاوربانک

ظرفیت

پاوربانک‌ها ظرفیت‌های مختلفی دارند و این مسئله یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌‌هایی است که باید در حین خرید به آن توجه کنید. ظرفیت پاوربانک‌ها با واحد میلی‌آمپر ساعت یا همان mAh نشان داده می‌شود؛ این واحد مشابه با واحد نمایش باتری گوشی‌های موبایل است.

شرکت سازنده

یکی دیگر از نکات مهم خرید پاوربانک توجه به شرکت سازنده است. از آنجا که پاوربانک‌ها کیفیت و عملکرد مختلف و متفاوتی با یکدیگر دارند، سعی کنید در حین خرید هیچ‌وقت ریسک نکنید و برند ناشناسی را خریداری نکنید.

پورت‌های اتصال

پاوربانک‌ها با توجه به سبک طراحی که دارند، می‌توانند از پورت‌های اتصال مختلف و متعددی پشتیبانی کنند. بنابراین همیشه در حین خرید پاوربانک به این موضوع دقت کنید که چه پورت‌های اتصالی توسط آن پشتیبانی می‌شود. اگر شما بخواهید با پاوربانک دوربین خود را شارژ کنید که سوکت شارژ سمت تامین انرژی آن از نوع میکرو یو اس بی است، مطمئنا باید پاوربانکی بخرید که به پورت خروجی میکرو یو اس بی مجهز باشد. همچنین اگر بخواهید دو یا چند گوشی را به طور همزمان به پاوربانک متصل و آن‌ها را شارژ کنید، باید پاوربانکی که می‌خرید به تعداد نیازتان پورت USB خروجی داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب عجیب‌ترین خودروهای سه چرخ کدامند؟ را در مجله دلتا بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۱۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۱۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…