آینه در دکوراسیون اتاق خواب

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هر خانه‌ای که به خوبی طراحی شده است باید یک یا چند آینه داشته باشد، چرا که آینه‌ها به فضا وسعت می‌بخشند.
استفاده آینه در دکوراسیون اتاق خواب

آینه‌ها نقش مهمی در دکوراسیون انواع فضاها دارند و کاربرد آن‌ها بسیار زیاد است. یکی از اولین و برترین کاربردهای آینه برانداز کردن ظاهر فردی درون آینه است. وجود آینه در دکوراسیون اتاق خواب نیز یکی از بایدها است اما در خصوص چگونگی قرار دادن آینه در اتاق خواب یک سری نکات وجود دارد که بهتر است آن‌ها را بدانید. در این نوشتار از مجله دلتا سعی بر آن داریم تا شما را با ایده‌پردازی با استفاده از آینه در فضای اتاق‌خواب آشنا کنیم.

نکات استفاده از آینه

  • اگر اتاق‌خواب شما کوچک و دارای محدودیت فضاست و هم‌چنین دارای سقفی کوتاهی است، بهترین مکان برای نصب آینه به خصوص آینه قدی پشت در اتاق یا در کمد دیواری است. آینه قدی در اتاق‌خواب به طور کلی باید در قسمتی نصب شود که فضای زیادی را منعکس کند و همچنین فضا در مقابل آن طوری باشد که به راحتی بتوانید در مقابل آن بایستید و خود را بصورت تمام قد مشاهده کنید.

در فضای اتاق‌خواب

  • در اتاق خواب آینه نباید جایی قرار داده شود که تصویر شما را هنگامی که روی تخت دراز کشیده اید، منعکس کند. نصب آینه مقابل تخت‌خواب یکی از اشکالات بزرگ در علم فنگ‌شویی است.
  • سعی کنید آینه را در جایی از اتاق خواب خود قرار دهید که منعکس کننده نمای زیبایی از اتاق باشد یا بتواند نور طبیعی ورودی به اتاق را منعکس و دو برابر نماید.
  • شما می‌توانید با قرار دادن یک آینه قاب شده بزرگ که دارای قابی نفیس و شکیل روی یک میز گرد که با یک رومیزی زیبا مزین شده است یک نقطه کانونی زیبا در دکوراسیون اتاق‌خواب خود به وجود آورید.
  • می‌توانید با قرار دادن چند قاب عکس خانوادگی کوچک جلوی آینه روی میز به زیباتر شدن این نقطه کانونی که به واسطه آینه خلق گردیده است، بیفزایید.

آینه‌های مناسب برای دکوراسیون اتاق‌خواب

  • طرح‌های متفاوتی از آینه‌های دکوراتیو برای اتاق‌خواب مناسب هستند اما اغلب از آینه‌هایی با طرح‌های ساده‌تر استفاده می‌شود.
  • آینه‌های تراش‌خورده شفاف با اشکال هندسی ساده در کنار یکدیگر به عنوان پوشش دیوار در قسمتی از اتاق‌خواب می‌توانند زیبایی منحصر به‌فردی را ایجاد کنند تا محیط جذاب‌تر دیده شود.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌هایی کاربردی برای دکوراسیون خانه خود هستید، به مطلب ایده‌های کارآمد برای اتاق‌خواب مستطیلی سر بزنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۸:۱۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…