رنگ های گرم در دکوراسیون داخلی

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای گرما بخشیدن به یک محیط راهکارهای بسیاری وجود دارد. رنگ لوازم و وسایل یکی از اصلی‌ترین و نزدیک‌ترین راه‌ها است.
رنگ گرم در دکوراسیون

همه ما می دانیم که قرمز، نارنجی، زرد و قهوه ای جزء رنگ های گرم به حساب می آیند. استفاده از این رنگ ها در دکوراسیون منزل طرفداران بسیاری دارد، چرا که این کار می تواند باعث گرم تر شدن فضای خانه و ایجاد حس و حالی امن و آرام شود و محیط بسیار دنج و گرمی را برایتان فراهم می آورد. در نوشتار از مجله دلتا شما را با ایده‌های استفاده از رنگ های گرم در دکوراسیون داخلی آشنا کنیم تا بتوانید با الهام گرفتن از آن ها خانه خود را به بهترین شکل ممکن چیدمان کنید.

رنگ‌های گرم روشن و پر انرژی هستند و رنگ‌هایی الهام بخش برای افزایش اعتماد به نفس، قدرت و شادی محسوب می‌شوند و در کنار رنگ‌های خنثی به خوبی کار می‌کنند.

دکوراسیون با تناژ کاملا گرم

استفاده از تنالیته رنگ های گرم در دکوراسیون داخلی دراکثر قسمت‌های خانه در کنار متریال چوب و رنگ دیواری و رنگ‌های زمینه روشن می‌تواند، دکوراسیونی ایده‌آل محسوب شود و فضایی راحت و آرام ایجاد نماید. استفاده از رنگ‌های خنثی روی دیوارها، یک مبل چرم طبیعی در ترکیب با دیوار شومینه آجری و تناژ گرمی قرمز با رنگ چوب به کار رفته در فضا کاملا گرمی را منتقل کرده و خصوصیات این رنگ‌ها را در کنار هم به نحو موثرتری جلوه‌گر می‌نماید.

رنگ گرم در دکوراسیون

رنگ های گرم به عنوان تم اصلی منزل در کنار رنگ های سرد 

اگر اتاق شما بزرگ نیست و یا نور طبیعی کافی در فضا وجود ندارد بهتر است از ترکیب رنگ‌های گرم و سرد برای متعادل سازی فضا استفاده کنید. برای مثال از سایه خاکستری سفید یا رنگ‌های سرد بر روی دیوارها استفاده کنید تا نور اتاق و احساس گشایش در فضا را افزایش داده و در مبلمان و اکسسوری‌ها تلفیقی از رنگ‌های گرم و سرد مورد علاقه خود را به کار ببرید.

رنگ‌های گرم رنگ‌های مناسبی برای فضاهای بزرگ محسوب می‌شوند و در اتاق‌های شمالی یا تاریک باعث روشنایی و گرمای بیشتر می‌شوند این رنگ‌ها برای دکورهای به سبک سنتی بیشتر به کار می‌روند و هیجان بیشتری را به منزل اهدا می کنند، بنابراین برای افرادی که دارای روحیات آرام‌تری هستند به مقدار کمتری در دکوراسیون توصیه می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌های بیشتری برای دکوراسیون خانه خود هستید، به مطلب چیدمان قاب عکس روی دیوار در دکوراسیون داخلی سر بزنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۵ ب٫ظ

    بهتری????

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…