چیدمان قاب عکس روی دیوار در دکوراسیون داخلی

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که روی دیوار یک اتاق، ترکیبی از قاب عکس‌های مختلف توجه‌تان را جلب کند؛ ترکیبی که در عین سادگی زیبا به نظر برسد و هر بیننده ای را به خود جذب کند.
قاب عکس روی دیوار

چیدن قاب عکس بر روی دیوار از ایده‌های خلاقانه ایست که می‌توان با کمترین هزینه در دکوراسیون داخلی خانه اعمال شود. در اکثر خانه‌ها می‌توان قاب عکس های متعددی را یافت که  احساسات درونی افراد را نشان می‌دهند و نمایی زیبا در دکور خانه ایجاد کرده‌اند. در این نوشتار از مجله دلتا چند ایده برای انتخاب نوع چیدمان قاب عکس بر روی دیوار را به شما نشان خواهیم داد.

چیدمان قاب عکس به سبک طبقه‌ای

اگر طبقه‌های چوبی متصل به دیوار بخشی از دکوراسیون داخلی منزل شما به حساب می‌آیند، قرار دادن قاب عکس بر روی آنها زیبایی را درخانه شما به ارمغان می‌آورد. یکی از مزیت‌های این طبقه‌ها این است که در خانه جای مشخصی برای قرار دادن قاب عکس در اختیار دارید و می‌توانید این مکان را با قاب عکس‌های متنوع پر کنید.

چیدمان قاب عکس به سبک نامنظم

بعضی از افراد گمان می‌کنند چیدمان قاب در سایزهای متفاوت بر روی دیوار نمایی شلوغ و نامتقارن ایجاد می‌کند اما در اصل قرار دادن تلفیق قاب های مستطیل, مربع, عمودی, افقی و … در کنار هم ایده‌ای بسیار خلاقانه در طراحی داخلی ست. گاهی در کنار هم قرار دادن قاب‌های نامتقارن نمایی زیبا ایجاد می‌کند که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌نماید.

قاب عکس روی دیوار

چیدمان قاب عکس به سبک کلکسیونی

در این نوع چیدمان قاب عکس‌ها در انواع مختلف با سایزها یا جنس‌های متنوع در کنار هم قرار داده می‌شوند. اصولا در این نوع چیدمان عکس‌های خانوادگی به چشم می‌خورند و حسی گرم و صمیمی به ببینده منتقل می‌کند.

چیدمان قاب عکس به سبک شبکه‌ای

در چیدمان شبکه‌ای قاب عکس ها به صورت شبکه‌ای از قاب ها در کنار هم قرار می‌گیرند. این روش چیدمان مناسب دیوارهایی با عرض زیاد می‌باشد و نمایی زیبا از قاب عکس بر روی دیوار نمایان می‌سازد.

چیدمان قاب عکس پلکانی

قاب عکس‌ها به روش‌های گوناکون بر روی دیوار کنار راه پله قرار می‌گیرند. ساده‌ترین روش این است که از بالا به پایین یا از پایین به بالا بر روی دیوار نصب شوند. این روش پلکانی مناسب دیوارهای جانبی پله ساختمان است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌هایی بیشتر برای دکوراسیون خانه خود هستید، به مطلب نقش تابلو در دکوراسیون داخلی سر بزنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…