بهترین مکان تلویزیون در نشیمن

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای انتخاب جایگاه خوب و مناسب برای تلویزیون باید به نکاتی از جمله چیدمان یا زوایه مبلمان ، نور پنجره‌ها و فضای داخلی خانه توجه کنید.
محل قرارگیری تلویزیون

قرارگیری وسایل مشخصی از خانه در دکوراسیون منزل همیشه دغدغه بسیاری از افراد بوده و هست. وسایلی از جمله یخچال، تلویزیون، تخت خواب و… با توجه به اصول مختص به خودشان نیازمند آن هستند که در شرایط مشخصی چیدمان شوند و جای مشخصی از خانه را اشغال کنند. در این نوشتار از مجله دلتا با ارائه چند ایده در زمینه بهترین محل قرارگیری تلویزیون در نشیمن ، شما را به سمت انتخاب بهترین‌ها هدایت خواهیم کرد.

قراردادن تلویزیون در مکان پر رفت و آمد ممنوع

برای انتخاب بهترین مکان برای قرار دادن تلویزیون مکان پر رفت و آمدی را انتخاب نکنید. بهتر است تلویزیون را در قسمتی قرار دهید که رفت و آمد کم باشد تا در آرامش بیشتری تلویزیون نگاه کنید، پس هیچ‌گاه تلویزیون را کنار ورودی آشپزخانه یا نزدیک درب ورودی قرار ندهید.

زاویه مستقیم مبلمان با صفحه تلویزیون

بهترین حالت برای چینش مبلمان ، زاویه مستقیم مبلمان با صفحه تلویزیون است. بهتر است دکوراسیون نشیمن توسط مبلمان طوری باشد که در اطراف تلویزیون یک فضای محصور و دنج به وجود آورید تا با لذت بیشتری به تماشای برنامه‌های محبوب خود بنشینید.

محل قرارگیری تلویزیون

قرارگیری تلویزیون نسبت به منبع نور

محل قرارگیری تلویزیون در نشیمن نسبت به منبع نور نکته‌ای است که اهمیت بسیار دارد. برای این منظور تلویزیون را پشت به پنجره قرار ندهید زیرا گذاشتن تلویزیون جلوی پنجره به دلیل ضد نور بودن سبب تاریک‌شدن صفحه تلویزیون و اذیت شدن چشم شما با نور مستقیم می‌شود.

قرارگیری تلویزیون در فضایی با دید کافی

تلویزیون خود را در مکانی قرار دهید که از همه قسمت‌ها برای تماشای تلویزیون دید داشته باشید و نباید هیچ مبل و صندلی را پشت به تلویزیون قراردهید.

قرار دادن تلویزیون کنار منبع گرمایشی ممنوع

زمستان‌ها با سردشدن هوا بهترین مکان برای استراحت و نشستن کنار شومینه است بنابراین اگر در فضای داخلی منزل شما شومینه وجود دارد، بهتر است تلویزیون را در مجاورت شومینه قرار ندهید زیرا استراحت در این مکان سبب می‌شود، فاصله کم با تلویزیون داشته باشیم و برای چشم آسیب رسان است. همچنین نباید منبع گرمایشی مانند رادیاتور را در پشت تلویزیون قرار دهیم.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌های جذاب برای دکوراسیون داخلی منزل خود هستید، به مطلب ۷ ایده کاربردی استفاده از اکسسوری در دکوراسیون داخلی سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…