خانه‎ی درختی آرامش‎بخش

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این خانه در واقع از یک درخت کوچک که در بیشه زارها می‌روید الگو برداری شده و روی ۳ ستون و پایه شبیه به تنه‌ی درختان، قرار گرفته است.
خانه درختی

استودیوی معماری بلو فارست (Blue Forest)، نخستین خانه‌ی درختی دنیا را که به عایق صوتی مجهز شده ، طراحی و اجرا کرده است.

این خانه‌ی درختی که ظاهری دوست داشتنی دارد، با الوارهای چوبی وجدید‎ترین اصول مهندسی اکوستیک و صدا ساخته شده وشبیه به یک پیله‌ی کرم ابریشم است.

این سازه زیبا و کارآمد محصول همکاری مشترک جان لویس (John Lewis) و شرکت بریتانیایی” Quiet Mark” بوده و برای بیمارستان و آسایشگاه کودکان درساسکس غربی در نظر گرفته شده است.

این خانه در واقع از یک درخت کوچک که در بیشه زارها می‌روید الگو برداری شده و روی ۳ ستون و پایه شبیه به تنه‌ی درختان، قرار گرفته است.

خانه درختی

این خانه درختی دنج و امروزی، به نسل جدید تجهیزات و امکانات صوتی مجهز و اصول مهندسی ساخت نیز در تولید آن به خوبی رعایت شده است تا محیطی آرام و بدون سرو صدای بیرونی، برای کودکان و والدین‌شان فراهم شود. درمجموع طراحان در ساخت آن تمام امکانات رفاهی یک هتل مجهز را برای آسودگی خاطر هر چه بیشتر خانواده‌ها، مورد توجه قرار داده‌اند.

نخستین خانه درختی دنیا

مواد و لوازم استفاده شده در این سازه را شماری از شرکت‌ها و برندهای معروف و معتبر به گروه سازنده اهدا کرده‎اند..خانه‌ی درختی آرامش، در نمایشگاه “خانه‌ی ایده‌آل” در لندن به نمایش عمومی در آمده است.

معماری بلو فارست

با مجله دلتا ، همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…