ایده‌های جذاب و شیک برای تزیین دیوار پشت مبل

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکور و دیزاینی که بالای مبل اصلی اتاق پذیرایی یا نشیمن منزل شما قرار دارد، تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی خانه شما دارد.
دیوار پشت کاناپه

یکی از مهم‌ترین دیوارهای خانه که تزیین آن بر طراحی فضا بسیار تاثیرگذار خواهد بود، دیوار پشت کاناپه است. زیرا این دیوار بسیار در معرض دید بوده و تزیین آن می‌تواند سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون داخلی خانه شما را به نمایش بگذارد. همچنین می‌تواند به یک نقطه کانونی در طراحی داخلی تبدیل شود. اگر می‌خواهید، دیوار پشت کاناپه خود را به زیبایی طراحی کنید با مجله دلتا همراه باشید.

تخته چوبی و تابلو

یکی از ایده‌های جذاب و در عین حال کاربردی برای نصب تابلو روی دیوار پشت کاناپه ، استفاده از تخته چوبی است. یک تخته چوبی با مساحتی، بیشتر از مجموع مساحت تابلوهای خود را انتخاب کنید و به رنگ دلخواه دربیاورید. سپس با کمک میخ آن را به دیوار بکوبید و به راحتی هر تعداد تابلو که دلتان می‌خواهد بر روی آن نصب کنید. این‌گونه با زدن تنها چهار میخ به دیوار می‌توانید، هر تعداد تابلو که می‌خواهید را روی دیوار داشته باشید.

دیوار پشت کاناپه

نصب آینه و شلف

یکی از مکان‌های مناسب برای نصب تابلو یا آینه روی دیوار، پشت بزرگ‌ترین مبل خانه است. مخصوصا اگر آن مبل در وسط دیوار جای داشته باشد. نصب آینه بر روی دیوار پذیرایی یا اتاق نشیمن به بزرگ‌تر دیده‌شدن خانه شما کمک می‌کند و به چیدمان شما عمق می‌دهد. شما می‌توانید آینه‌ای را انتخاب کنید که مناسب سبک چیدمان و وسایل شما باشد.

دیوار پشت کاناپه

شلف دیواری

یکی از ایده‌های مناسب و هوشمندانه در دکوراسیون داخلی استفاده از شلف‌ها است. با نصب تنها یک شلف بر روی دیوار می‌توانید، دکوری متغیر داشته باشید. یک روز مجموعه‌ای از تابلوهای مورد علاقه‌ خود با تم طبیعت، روز دیگر تابلوهای عکس کودک خود را به مناسب زادروز تولدش را روی آن قرار دهید. با داشتن یک شلف پشت کاناپه، می‌توانید بی‌نهایت ایده برای دکوراسیون داشته باشید و به راحتی آن را عملی کنید.

تزیین دیوار پشت کاناپه

ساعت دیواری

یکی از مکان‌های مناسب برای نصب ساعت دیواری، دیوار خالی پشت کاناپه است. اگر چنین فضایی در خانه دارید، می‌توانید از ساعت‌هایی استفاده کنید که هم بزرگ هستند و هم طرح‌های مدرن و امروزی دارند. مانند ساعت‌هایی که در رنگ‌آمیزی آن‌ها از رنگ‌های گرم و زنده و شاد استفاده شده یا طرحی هندسی و رنگارنگ دارند.

طراحی دیوار پشت کاناپه

کتابخانه

می‌توانید برای استفاده بهینه از فضا و البته زیباتر کردن دکوراسیون خانه از دیوار پشت کاناپه برای نصب کتابخانه استفاده کنید. این ایده مخصوص خانه‌هایی است که دیوار بلند دارند، یا مخصوص دیواری که خالی است و تنها یک کاناپه یا نیمکت کوتاه جلوی آن قرار دارد. حتی با ترکیب چیدمان کتاب و اشیای دکوری می‌توانید، کتابخانه و دکور را همزمان و یک‌جا داشته باشید.

کتابخانه

زیبایی در سادگی است

اگر به چیدمان‌های شلوغ علاقه‌ای ندارید یا تمایل دارید تنها یک میخ به دیوار بکوبید، چه ایده‌ای بهتر از نصب تابلوی نقاشی مورد علاقه‌ شما بر روی دیوار پشت کاناپه است. بهتر است رنگ زمینه نقاشی یا اگر قاب دارد، حداقل قاب آن، با رنگ دیوار در تضاد باشد.

تابلوی هنری پشت مبل

پیشنهاد مطالعه: مطلب نور خانه‌های کوچک را چگونه تامین کنیم؟ را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۶:۴۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۵:۴۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۴۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۰۲ ب٫ظ

  6. مهناز طالبیان

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۳۶ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۵:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…