سفری از بین ابرها با تله کابین حیران!

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تله کابین حیران شما را از وسط ابرهای آسمان به راحتی رد می کند! یکی از جاذبه‌هایی که در استان گیلان قرار گرفته و طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد، تله کابینی است که حیران نام دارد. این تله کابین دقیقا شما را از دل رشته کوه‌های البرز رد می‌کند.
تله کابین حیران

بسیار پیش آمده است که در سفر به نواحی دریای خزر از استان مازندران و گیلان گرفته تا اردبیل و آستارا، از وجود بسیاری از جاذبه‌های مختلف آن همچون تله کابین حیران خبر نداشته‌ایم. ما امروز در مجله دلتا می‌خواهیم تا شما را به صورت تمام و کمال با این جاذبه آشنا نماییم پس با ما همراه باشید.

سفری از بین ابرها با تله کابین حیران

اگر می‌گوییم که شما می‌توانید سوار تله کابین حیران شوید و مستقیما سفری از بین ابرها داشته باشید، فکر نکنید که این تنها یک استعاره بسیار زیبا و احساسی در توصیف این جاذبه هست بلکه واقعیتی است که به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی این وسیله برای آن حاصل شده است!

سفری از بین ابرها با تله کابین حیراناین تله کابین در مرکز رشته کوه‌های البرز قرار گرفته و در ارتفاعات گردنه حیران و در نزدیکی شهر آستارا قرار گرفته است. این تله کابین از سمت جنوب و غرب خود به جنگل‌هایی با نام فندقلو، از سمت شرق به آستارا و دریای خزر و همچنین دید به گردنه حیران بسیار زیبا و همچنین از سمت شمال کاملا به سمت شهرهای لب مرز ایران و کشور جمهوری آذربایجان دید دارد. همین مسیر استثنائی و بسیار زیبا شما را از بین انبوهی از مه و ابر رد می‌کند و همین حس پرواز از میان ابرها به شما خواهد داد.

زمانی که مسئولین استان گیلان تصمیم به ساخت چنین وسیله‌ای را در این منطقه چند منظوره و در این ارتفاع گرفتند، دقیقا هدفشان این بود که یک جاذبه کاملا پر طرفدار و بی‌نقص را در این منطقه به وجود بیاورند و باعث رونق و حضور بیش از پیش گردشگران و مسافران در این منطقه شوند که در این راه موفق هم بوده‌اند.

سفری از بین ابرها با تله کابین حیران در گیلان

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های گردشگری ایران، “بزرگترین آبشار طبیعی خاورمیانه در ایران” را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۰۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۳۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۸:۰۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۴۸ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…