این مکان در ایرلند گردشگران را جادو می‌کند!

۹
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ایرلند سومین جزیره بزرگ اروپاست. جاذبه‌هایی همانند تماشای دلفین تنهای خلیج، وال‌های مینک و رقص آن‌ها، روستاهای خرابه و متروکه و همچنین شهرهایی با خانه‌های رنگی از جمله جاذبه‌های این منطقه از ایرلند است.
خلیج دینگل بی ایرلند

کشور ایرلند از مجموعه کشورهای جزیره‌ای در جهان است به دلیل طبیعت بی‌نظیری که دارد و حیات وحش خاصش در دنیا مشهور است. مجله دلتا یکی از معروف‌ترین و بهترین جاذبه‌های این کشور، یعنی خلیج دینگل بی ایرلند را به شما معرفی کرده و تمام دیدنی‌های آن را نام می‌برد.

بازدید از دلفین شیرین خلیج دینگل بی ایرلند

یکی از جاذبه‌های پرطرفدار به خصوص برای خانواده‌ها و کودکان در خلیج دینگل بی ایرلند تماشای دلفین دوست داشتنی فونگی (Fungie) است. دلفین فونگی بیشتر از دو دهه و نیم است که در خلیج دینگل بی ایرلند زندگی می‌کند.

بازدید از دلفین شیرین خلیج دینگل بی ایرلند

بیشتر کشتی‌هایی که برای دیدن دلفین می‌روند، تنها به این حیوان بسنده نمی‌کنند. بعضی از آن‌ها برای تماشای وال‌های مینک نیز مسافران را حمل می‌کنند. این وال ها در اطراف کشتی‌ها شنا کرده و دم خود را از آب بیرون می‌آورند. بعضی از وال‌ها که به صورت خانوادگی و گروهی شنا می‌کنند، حرکتی دارند که به نام حرکت ترایانگل (سه گانه) معروف است. در این حرکت هر سه وال با یکدیگر از درون آب به بیرون شیرجه می‌زنند و صحنه بی‌نظیری را به وجود می‌‌آورند. در سال‌های اخیر، گردشگران ایرلند و بیشتر توریست‌هایی که به این ناحیه از آب‌های اقیانوس آرام می‌آیند، برای دیدن این حرکت وال‌ها لحظه‌شماری می‌کنند.

وال‌های مینک در دینگل بی ایرلند

رینگ کری | The Ring of Kerry

حلقه کری یا رینگ کری یک طبیعت حیرت‌انگیز و بکر ایرلند است که قرن‌ها گردشگران را به خود جذب کرده است. می‌توانید در تورهای یک روزه کورک شرکت کنید و برای یک روز از زیبایی‌های مناظر طبیعی، جذاب و میراث باستانی این ناحیه دیدن کنید. در روستاهای عجیب و غریب این منطقه از ایرلند توقف کنید و در کنار سواحل صخره‌ای خیره کننده بایستید.

رینگ کری در خلیج دینگل بی ایرلند

جاذبه هایی که در رینگ کری انتظار شما را می‌کشند:

عبور از کیلورگلین: مکانی که به عنوان خانه جشن‌های سلتیک باستانی شناخته می‌شود. این جشن قدمتی طولانی داشته و به سال ۱۶۱۳ باز می‌گردد. این جشن یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های جهان و از جاذبه‌های خلیج دینگل بی ایرلند است.

جاذبه های خلیج دینگل بی ایرلند

دینگل بی: در این تورها شما به راحتی می‌توانید به دیدن خلیج دینگل بی ایرلند و دیگر جاذبه‌های اطراف آن بروید. نگاهی به مناظر شگفت‌انگیز ساحل مشهور اینچ بیندازید. در هوایی عالی و روزی روشن، احتمالا به سمت جزایر بلسکت رفته و از ساحل وحشی اقیانوس آرام دیدن کنید.

جاذبه های اطراف خلیج دینگل بی ایرلند

واترویل: حتما این روستای کوچک زیبا را تحسین خواهید کرد. چشم‌اندازی که در روبروی روستای وارترویل قرار دارد، نشان دهنده خلیج بالینسکلینگز، صخره‌های اسکلینگ و یکی از اولین صومعه‌های عصر اولیه مسیحیت است.

واترویل، خلیج دینگل بی ایرلند

پارک ملی کیلارنی (Killarney National Park): ایرلند به خاطر طبیعت بکر و صخره‌های وحشی و مناظر بی‌بدیلش به همراه حیات وحش بی‌نظیرش معروف است. با رفتن به پارک ملی کیلارنی به راحتی می‌توانید گوشه‌ای از زیبایی‌های این جزیره بزرگ را یک‌جا تماشا کنید.

پارک ملی کیلارنی، خلیج دینگل بی ایرلند

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های جهانگردی، “جنگل آبی بلژیک، رویا یا واقعیت؟” را مطالعه کنید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۰۹ ب٫ظ

    مطالب بسیار خوبی بود استفاده کردیم

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۱۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۰ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۹:۱۸ ق٫ظ

    مفید و جالب. لذت بردم

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۹:۱۷ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۹:۱۳ ق٫ظ

    مثه همیشه عالی

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۹:۳۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…