اهمیت رنگ‌ها در ست کیف و روسری!

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بر اساس یک تحقیق در کانادا، ۹۰% از مشتریانی که می‌خواهند لباس بخرند یا افرادی که برای اولین بار با یکدیگر ملاقات می‌کنند، به جای مدل لباس، جذب رنگ لباس می‌شوند.
ست کیف و روسری اهمیت رنگ‌ها در ست کیف و روسری!
اگر می‌خواهید استایل جذاب و چشمگیری را تجربه کنید، باید به جزئیات، شناخت و ترکیب رنگ‌ها توجه بیشتری داشته باشید. در این صورت حتی برای ست کیف و روسری رنگ آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. چرا که رنگ‌ها رازهای ناگفته زیادی با خود به همراه دارند که بسیاری از آن بی‌خبر هستند. اگر می‌خواهید با راز یک استایل جذاب و مدرن آشنا شوید، به ادامه این مطلب مجله دلتا توجه کنید.

ست کیف و روسری

  • آبی یا سرمه‌ای
آبی یا سرمه‌ای، همیشه انتخاب جذابی خواهد بود. برخلاف رنگ قرمز، آبی رنگ آرامش است و اگر می‌خواهید احساس آرامش را به خود و دیگران القا کنید، حتما از ست کیف و روسری آبی بهره‌مند شوید. بسیاری از افراد بر این باورند که در مصاحبه شغلی یا یک قرار کاری، از لباس یا اکسسوری آبی استفاده کنید، چرا که رنگ آبی احساس مسئولیت پذیری و اعتماد را نیز القا می‌کند.
  • زرد
معمولا طراحان معروف دنیا در کالکشن بهار و تابستانه خود توجه بسیاری به رنگ زرد دارند، چرا که این رنگ علاوه بر آن که انرژی بخش بوده باعث افزایش خلاقیت نیز می‌شود. معمولا خانم‌هایی که در خرید لباس زنانه و اکسسوری به رنگ زرد توجه بیشتری دارند، در مقابله با چالش‌ها، خلاقیت بهتری دارند.
  • سفید
افرادی که از لباس یا اکسسوری سفید همچون کیف دوشی زنانه سفید استفاده می‌کنند، جسورتر از دیگران و از اعتماد به‌نفس بالایی برخوردارند. بسیاری از طراحان لباس از رنگ سفید برای لباس اداری زنانه یا شومیز زنانه استفاده می‌کنند، چرا که این رنگ باعث افزایش خلاقیت می‌شود.
  • مشکی
مشکی رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد است، چرا که ترکیب لباس‌های مشکی راحت و در عین حال استایل را جذاب می‌کند. اگر طرفدار رنگ مشکی هستید، بدون هیچ تردیدی، ست کیف و روسری مشکی را تهیه کنید، چرا که این رنگ شما را خسته نمی‌کند و هرگز تکراری نمی‌شود.
ست کیف و روسری مشکی
  • نارنجی
افرادی که از رنگ نارنجی در خرید لباس زنانه یا اکسسوری زنانه استفاده می‌کنند، معمولا افراد مستقل، خود ساخته و منظمی هستند. در اکثر موارد، خانم‌هایی که به رنگ نارنجی علاقه دارند و بیشتر لباس و اکسسوری‌هایشان نارنجی است، انرژی بالایی دارند.
  • قهوه‌ای
خانم‌هایی که به استایل رسمی علاقه دارند، از مدل ست کیف و روسری گوچی استفاده کنند. رنگ قهوه‌ای یکی از رنگ‌های مورد علاقه برندهای مطرح دنیا همچون گوچی و دولچه اند گابانا است.
  • قرمز
معمولا خانم‌هایی که به شال و کیف دوشی زنانه قرمز علاقه دارند، جسورتر از دیگران هستند و همیشه به خاص و کلاسیک بودن استایل خود اهمیت بسیاری می‌دهند. به همین دلیل رنگ قرمز در فرهنگ و تاریخ‌های گوناگون به رنگ دلربا مشهور است.
ست کیف و روسری قرمز
  • سبز
معمولا افرادی که به رنگ سبز علاقه دارند، بیشتر از دیگران به زندگی علاقه‌مند و افراد قابل اعتمادی هستند. با این حال در صورتی که می‌خواهید از رنگ سبز برای خرید کیف و روسری استفاده کنید، به افزایش آرامش و کاهش استرس خود و دیگران کمک بسزایی می‌کنید.
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر مطلب “ٰانواع مدل مانتو بهاره” را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۵۳ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۴۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۴۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…