شلوار پارچه‌ای راسته؛ استایلی متفاوت‌تر از همیشه

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تنوع مدل شلوار پارچه‌ای راسته زنانه به دلیل استقبال خانم‌های خوش سلیقه و علاقه‌مند به مد و فشن، بیشتر شده است.
شلوار پارچه ای راسته

اگرچه شلوار جین در هر فصلی مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها و آقایان قرار می‌گیرد، اما اواخر سال ۲۰۲۰ و آغاز سال ۲۰۲۱، شلوار پارچه ای راسته مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. بسیاری از برندهای مطرح دنیا همچون منگو، اچ اند ام، زارا و… در کالکشن بهار و تابستان امسال خود، تمرکز ویژه‌ای روی تولید شلوار کرپ و کتان دارند. با مجله دلتا همراه باشید.

انواع شلوار پارچه ای راسته

  • شلوار پارچه‌ای پاکتی
شلوار پارچه ای راسته پاکتی در این سال‌ها توجه بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب کرده است. اگر به استایل کژوال (غیررسمی) یا استایل فرمال (رسمی) علاقه دارید می‌توانید شلوار پاکتی را با هر لباسی که دوست دارید ست کنید.
برای استایل رسمی: شلوار پاکتی زنانه – کفش پاشنه بلند – مانتو مجلسی – شومیز یا یک کت زنانه را با این شلوار به تن کنید و در هر قرار یا مهمانی بدرخشید.
برای استایل کژوال: بلوز زنانه ساده – کفش کتانی یا کفش اسپرت زنانه را با این شلوار ست کنید. معجزه اکسسوری‌ها همچون دستبند و پابند را فراموش نکنید.
  • شلوار راسته گشاد
این شلوار نه تنها ظاهری جذاب دارد، بلکه استایل بهاری شما را جذاب‌تر می‌کند. یکی از رنگ‌های پرطرفدار امسال، رنگ طوسی است. بهتر است بدانید این رنگ علاوه بر اینکه ظاهری چشم نواز و زیبا دارد، به سادگی با لباس‌های رنگی هم ست می‌شود.
می‌توانید این مدل شلوار را با مانتو یا بلوز زنانه صورتی، آبی، فیروزه‌ای، زرد، آجری، سفید و سبز ست کنید و منحصر به‌فرد باشید.
  • شلوار پارچه‌ای فاق بلند
یکی از ترند‌های اصلی سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، مدل شلوار فاق بلند یا شلوار پیلی‌دار است. اگر جزء افرادی هستید که به استایل کلاسیک علاقه دارید این شلوار مناسب شما خواهد بود.
شلوار پارچه‌ای فاق بلند زنانه را می‌توانید با پیراهن زنانه یا شومیز ست کنید. همچنین ست کیف و کفش چرم زنانه استایل‌تان را زیباتر می‌کند.
شلوار پارچه ای راسته پلی دار
  • شلوار راسته راه‌راه
طرح پارچه راه‌راه یکی از مدل‌های پرطرفدار برای دوخت شلوار است که برندهای معروف توجه خاصی به این مدل پارچه دارند. در واقع اگر به استایل مجلسی یا رسمی علاقه دارید، شلوار پارچه‌ای راسته راه‌راه زنانه را به شما توصیه می‌کنیم.
شلوار پارچه‌ای راه‌راه زنانه نه تنها مناسب استایل خیابان و مهمانی است بلکه یک استایل اداری جذاب‌ خواهد بود. در صورتی که به لباس‌های سفید و مشکی علاقه دارد، می‌توانید این مدل شلوار زنانه جدید را با یک کفش پاشنه بلند چرم مشکی و یک شومیز سفید ست کنید.
  • شلوار پارچه‌ای رنگی
اگر می‌خواهید استایل متفاوتی را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم استایل خود را با رنگ‌هایی همچون سفید و مشکی محدود نکنید. شلوار‌های رنگی این فرصت را به شما می‌دهند که استایل متفاوتی را تجربه کنید و از مرز استایل یکنواخت و همیشگی خود عبور کنید.
برای مثال شلوار به رنگ سبز تیره، کرم، بژ، شتری، زرشکی و آبی کاربنی رنگ‌های جذابی است که می‌توانید آن را با مانتو یا کت زنانه به سادگی ست کنید.
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر مطلب “ٰمد و فشن بهار سال ۱۴۰۰ چگونه است؟” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۳۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…