مد و فشن بهار سال ۱۴۰۰ چگونه است؟

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
معمولا در ابتدای سال نو بسیاری از افراد خرید لباس مجلسی را به لباس کژوال ترجیح می‌دهند. با این حال لباس مجلسی یا رسمی همیشه کاربرد ندارد.
مد و فشن بهار

مد و فشن بهار سال ۱۴۰۰ یا به عبارتی سال ۲۰۲۱، لباس‌های جذابی است. معمولا طرح‌‌هایی که در فصل بهار مرسوم می‌شود، رنگ‌های روشن یا ترکیب چند رنگ روشن به همراه یکدیگر است. در واقع ترند بهار به قدری متنوع است که می‌توانید لباس مورد علاقه خود را در میان انبوهی از مدل‌ها پیدا کنید و به سبک خود استایل‌تان را بسازید. با مجله دلتا همراه باشید.

مد و فشن بهار ۱۴۰۰

مد لباس بهار امسال از مدل لباس دهه‌های گذشته، همچون دهه ۶۰ و ۷۰ شمسی الهام گرفته شده است. با این حال مدل لباس‌ها جذاب‌تر و چشمگیرتر از دهه‌های گذشته است و در آغاز سال ۲۰۲۱ مورد توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است.

  • کت زنانه

یکی از لباس‌هایی که به تازگی مورد توجه بسیاری از برندها و خانم‌ها قرار گرفته، کت زنانه است. در دهه‌های گذشته نیز کت و دامن زنانه مورد توجه بسیاری قرار گرفت، اما این روزها مدل کت جذاب‌تر از سال‌های گذشته است.

امسال طراحان توجه بسیاری به لباس‌های رسمی مردانه به‌خصوص کت و شلوار داشته‌اند. از مدل‌های محبوب امسال، کت و شلوار راه‌راه است. این مدل کت و شلوار کمی با مدل‌ کت و شلوار کلاسیک متفاوت و مدرن‌تر از سال‌های گذشته است.

این پیراهن‌ها کاملا به صورت کلاسیک طراحی شده‌‌اند و همانطور که در فیلم‌های دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی مشاهده می‌کنید، توجه خاصی به یقه و کمر پیراهن شده است. معمولا قد این پیراهن‌ها تا مچ پا قرار دارد و از پارچه بسیار لطیفی ساخته شده است.

مد و فشن بهار خال خالی

  • کت چرم مردانه

همیشه هوای فصل بهار در حال تغییر و گاهی بارانی و گاهی آفتابی است. از این رو کت چرم مردانه در بهار سال ۱۴۰۰، یک انتخاب هوشمندانه از سوی طراحان است. چرا که در این فصل نیازی به پوشیدن پلیور مردانه نیست و می‌توانید کت چرم مردانه را همراه با یک تیشرت یا پیراهن مردانه به تن کنید.

  • شلوار چرم زنانه

 طراحان بهار امسال تمرکز ویژه‌ای روی چرم داشته‌اند. شلوار چرم نیز یکی از ترندهای اصلی بهار امسال به شمار می‌آید و توجه بسیاری از علاقه‌مندان به مد و فشن را جلب خواهد کرد.

  • پیراهن هاوایی مردانه

پیراهن هاوایی مردانه یک مدل پیراهن با طرحی رنگارنگ است که استایل کژوال آقایان را جذاب می‌کند. اگر می‌خواهید در طبیعت بهاری امسال گشت و گذار کنید، این مدل پیراهن مردانه ایده جذابی خواهد بود تا با طبیعت هم‌رنگ شوید.

مد و فشن بهار هاوایی

  • شومیز آستین پفی زنانه

شومیز آستین پفی از لباس‌های محبوبی است که جلوه جذابی به استایل می‌بخشد. این مدل آستین، پُف کمتری نسبت به مدل پیراهن یا شومیز آستین پفی‌های قدیمی دارد و همین مسئله، این مدل لباس را جذاب‌تر کرده است.

  • کت جین مردانه

جین در مد و فشن هیچ سالی تکراری نمی‌شود، تنها از مدلی به مدل دیگر تغییر می‌کند! اگر به جین علاقه دارید، می‌توانید کت جین را به همراه یک شلوار جین مردانه، اما با یک رنگ متفاوت به تن کنید. همچین شلوار کتان مردانه نیز انتخاب مناسبی برای این استایل خواهد بود.

  • بارانی زنانه

بها، فصل باران است. عمده لباس‌هایی که برای این فصل طراحی می‌شود، نه به اندازه لباس‌های زمستانی گرم و نه به اندازه لباس‌های تابستانی خنک است. از این رو بارانی زنانه هر سال در مد و فشن بهاره قرار می‌گیرد.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۱۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۳۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…