کفش بهاره و تابستانه؛ ترند ۲۰۲۱

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند در بهار و تابستان کفشی بپوشند، که پا در آن داغ نشود. در این صورت باید کفش تابستانی انتخاب کنند که پا علاوه بر راحتی، خنک باشد.
کفش بهاره و تابستانه

با تغییر فصل، اتفاقات جالبی در کمد لباس‌ یا جاکفشی رخ می‌دهد. کفش زمستانه، بوت و نیم‌بوت‌ها رخت بر‌می‌بندند و جای خود را به کفش بهاره و تابستانه می‌دهند. برخلاف کفش‌های زمستانی که معمولا سنگین و آجدار هستند، کفش تابستانه راحت، سبک و خنک است. با مطلب کفش بهاره و تابستانه همراه مجله دلتا باشید.

مدل کفش بهاره و تابستانه

  • صندل تخت

صندل چرم محبوب‌تر از جنس و مدل‌های دیگر است. در صورتی که در فصل بهار و تابستان به دریا، ساحل یا مناطق خشک و کویری سفر می‌کنید، برای خرید، صندل ابری را در اولویت قرار دهید. شستن صندل ابری از صندل چرم ساده‌تر است و در صورتی که دوخت استاندارد و محکمی داشته باشد، در تماس با آب سالم می‌ماند و می‌توانید آن را به سادگی بشویید.

  • صندل پاشنه بلند

صندل پاشنه بلند یک انتخاب جذاب برای استایل روزمره بهار و تابستان است. معمولا پاشنه صندل از کنف یا چوب ساخته شده که زیبایی کفش را دوچندان می‌کند. رویه بعضی از صندل‌های پاشنه بلند از چرم، کنف یا پارچه است تا پا در صندل داغ نشود و هنگاه راه رفتن، احساس راحتی داشته باشید. این مدل صندل، مناسب مهمانی‌های دوستانه و غیررسمی است و همراه پیراهن زنانه طرح‌دار یا دامن کوتاه بسیار زیبا می‌شود.

  • دمپایی زنانه

سال گذشته برند گوچی و شنل، مدل دمپایی زنانه را وارد بازار کردند، این دمپایی توجه بسیاری را به خود جلب کرد. بر خلاف تصور بسیاری که پوشیدن دمپایی را در خیابان مناسب نمی‌دانستند، اکثر ستاره‌های هالیوود در عکس‌های روزمره خود با این مدل دمپایی‌ها در خیابان ظاهر شدند.

اگرچه هرگاه اسم دمپایی را می‌شنویم یاد دمپایی‌های پلاستیکی و زشت گوشه حمام و دستشویی می‌افتیم، اما این دمپایی‌ها زیبایی انکارنشدنی دارند که باز هم بهار و تابستان امسال توجهات بسیاری را به خود جلب خواهند کرد.

این دمپایی کاملا تخت است و هیچ پاشنه‌ای ندارد. رویه بعضی از این دمپایی‌ها با نگین، منجوق، مروارید و… تزئین شده است.

کفش بهاره و تابستانه دمپایی

  • کتونی کلاسیک

اگر می‌خواهید در بهار و تابستان به ورزش و پیاده‌روی بروید یا همیشه استایل کژوال یا اسپرت داشته باشید، کتونی کلاسیک انتخاب مناسبی است.

اگرچه در گذشته بسیاری بر این باور بودند که کتونی تنها با شلوار ورزشی یا شلوار جین ست می‌شود، اما این روزها بسیاری از استایلیست‌ها کفش اسنیکرز یا ورزشی را به همراه دامن، پیراهن زنانه یا شلوارک می‌پوشند.

برند کانورس بیش از ۱۰۰ سال است که در دنیای مد و فشن مشغول به فعالیت می‌باشد و در طی این صد سال، همچنان با طراحی یکنواخت و ساده کفش کانورس، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. شلوار کتان یا شلوار پاکتی را با کفش کانورس ست کنید.

کفش بهاره و تابستانه آل استار

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “ست کردن لباس در کمد خانم ها” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۸:۵۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…