بهار و تابستان امسال کفش کتانی بپوشید!

۴
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تفاوتی که که کفش کتانی بهار و تابستانه با دیگر کفش‌های ورزشی دارد، سبکی و جنس خنک آن است. معمولا این مدل کفش را به گونه‌‌ای طراحی می‌کنند که جریان هوا به سادگی از آن عبور کند و پا دچار تعریق، بو و خستگی نشود.
کفش کتانی بهار و تابستان امسال کفش کتانی بپوشید!

توصیه می‌کنیم کفش‌های غیر استاندارد و تقلبی یا به اصطلاح فیک را فراموش کنید. کفش‌هایی فیک یا تقلبی، دوخت و کفی استانداردی ندارند و ممکن است در پیاده‌روی یا فعالیت‌های ورزشی به پا و کمر آسیب جدی وارد کنند. با مطلب کفش کتانی همراه مجله دلتا باشید.

انواع مدل کفش کتانی بهار و تابستانه

  • کفش ترینیگ (Training Shoes)

کفش ترینیگ مناسب تمرینات ورزشی است و این مدل کفش به گونه‌ای طراحی شده که باعث سرعت، استقامت و تعادل بیشتر بدن می‌شود. این مدل کفش وزن سبکی دارد که پا در آن دچار خستگی نمی‌شود. معمولا مدل تابستانه این کفش ورزشی جنس رویه خنک‌تری دارد که پا در آن دچار تعریق کمتری می‌شود. این کفش مانع کمر درد یا پا درد می‌شود و پس از استفاده طولانی مدت، پاها کمتر دچار خستگی می‌شود.

  • کفش کتانی روزمره

تنوع، رنگ و مدل کفش کتانی روزمره، روز به روز بیشتر می‌شود، چرا که مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است. برای مثال یکی از کفش‌هایی که در چند سال اخیر توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان جوان را به خود جلب کرده است، کفش اسنیکرز سفید است که معمولا یک نمونه خوبی از مدل کفش بهار و تابستان محسوب می‌شود.

  • کفش رانینگ (Running Shoes)

از کفش رانینگ هنگام دویدن استفاده می‌کنند. کفش رانینگ کفی و جنس انعطاف‌پذیری دارد که مانع پا درد، کمر درد و بسیاری از دردهای عضلانی می‌شود. این کفش مناسب استفاده روزمره در استایل خیابانی، کژوال و اسپرت نیز هست.

کفش کتانی رانینگ

  • کفش کتانی پیاده‌روی (Walking Shoes)

اگرچه این مدل کفش وزن سبک‌تری نسبت به کفش‌های ورزشی دیگر دارد، اما به کمر و پایتان آسیب وارد نمی‌کند. در صورتی که به پیاده‌روی در عصرهای تابستان علاقه دارید یا می‌خواهید مسیری را با خیالی آسوده طی کنید، این کفش به راحتی پاهای شما کمک بسزایی می‌کند.

  • کفش اسپرت

کفش اسپرت یکی از مدل‌های اصلی کفش کتانی به شمار می‌آید. اگر می‌خواهید از تفریحات و پیاده روی‌های بهار و تابستان لذت ببرید، خرید کفش اسپرت، یک تجربه به یادماندنی خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر مطلب “ٰراهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. کفش ورزشی

    ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۶ ب٫ظ

    چه مطلب خوبی

    کفش ورزشی

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…