آشپزخانه رویایی خود را طراحی کنید!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آشپزخانه‌ها در بین قسمت‌های مختلف یک خانه برای خانم‌های خانه دار، مهم‌ترین قسمت خانه هستند زیرا کدبانوی خانه زمان زیادی از وقتش را در آنجا می گذراند و دلش می‌خواهد برای چیدمان آن، سنگ تمام بگذارد.
آشپزخانه رویایی من

آشپزخانه مکانی است که زمان زیادی از روز در آن سپری می‌شود و به همین دلیل باید طراحی مناسب و قابل قبول داشته باشد. برای این‌که بدانید هر چیزی را در کجا باید قرار دهید و برای این که سبک طراحی خود را مشخص کنید، قدم‌هایی وجود دارند که باید آن‌ها را دنبال کرده و مورد توجه قرار دهید. ما در مجله دلتا برای این که همه بتوانند آشپزخانه رویایی خود را طراحی کنند، این اقدامات را به شما معرفی خواهیم کرد.

درب‌های صاف و ساده برای کابینت‌ها

چه در آشپزخانه‌های کوچک و چه در آشپزخانه‌های بزرگ، درب‌های کاملا صاف با ظاهر ساده، بسیار کارآمد خواهند بود. زیرا در صورت تمایل می‌توانید به راحتی دستگیره این نوع درب‌ها را تغییر داده، به آن‌ها رنگ اضافه کرده و هر سبکی را که می‌خواهید بر روی آن‌ها به نمایش بگذارید و این در حالی است که هیچ کدام از  این تغییرات باعث دلگیر شدن فضای آشپزخانه نخواهند شد. در واقع انتخاب درب ساده برای کابینت ها دست شما را در ایجاد تغییرات باز خواهد گذاشت.

عمق بخشیدن به آشپزخانه

در آشپزخانه‌هایی که دارای خطوطی صاف و کابینت‌هایی ساده هستند، می‌توانید در فضای بین کابینت‌ها از سرامیک‌هایی با بافت‌ها و طرح‌های متفاوت استفاده کرده و به فضا عمق بیشتری ببخشید. هم‌چنین می‌توانید همان سرامیک‌ها را در رنگی متفاوت برای کفپوش آشپزخانه نیز به کار ببرید. این روش باعث می‌شود تا فضای آشپزخانه عمق بیشتری بیابد و در آشپزخانه‌های کوچک این روش بسیار مفید واقع خواهد شد.

استفاده از کابینت‌های سراسری

اگر آشپزخانه رویایی شما تنها یک دیوار داشته باشد و اشیاء و لوازم آشپزخانه به اندازه‌ای باشند که نتوانید آن‌ها را در کابینت‌های موجود جای دهید، ایجاد فضایی منظم و مرتب در آشپزخانه کار بسیار دشواری خواهد شد. به همین دلیل بهتر است که از کابینت‌های سراسری استفاده کنید که تا سقف آشپزخانه ادامه پیدا می‌کنند.

آشپزخانه رویایی من

سیستم روشنایی ۳ در ۱

استفاده از چراغ‌های زیر کابینتی که فضای روی صفحه کابینت‌ها را روشن می‌کنند از جمله بایدهای یک آشپزخانه کاربردی به شمار می‌روند. اما یک منبع روشنایی که بتواند سبک دکوراسیون آشپزخانه را تاثیر گذارتر کند، به مکان ارزش بیشتری خواهد بخشید. با نصب یک لوستر ۳ گانه به شکلی که ۱۰۰ سانتی متر بالاتر از صفحه کابینت قرار داشته باشد، می‌تواند به روشنایی آشپزخانه رویایی قدرت بیشتری ببخشد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌های بیشتری برای دکوراسیون داخلی خانه خود هستید، به مطلب مهم‌ترین اشتباهات در دکوراسیون داخلی سر بزنید.

۲ دیدگاه

  1. wepea

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۵:۰۶ ق٫ظ

    outstanding content, i love it

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۱۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…