چه زمان ‌به بروز کرونای انگلیسی شک کنیم؟

۶
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
این نوع کرونا، افراد در سنین پایین تر را بیشتر درگیر می‌کند و احتمال مرگ و میر ناشی از ویروس انگلیسی بیشتر است.
‌بروز کرونای انگلیسی

متاسفانه دو مورد کرونای انگلیسی در شهرستان بیرجند شناسایی شدند که نمونه‌ها برای تایید تشخیص به انستیتو پاستور تهران ارسال شده‌اند. اینجاست که استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در ادامه با مطلب بروز کرونای انگلیسی همراه مجله دلتا باشید.

زمان ‌بروز کرونای انگلیسی

مرگ ناشی از کرونای انگلیسی به دلیل افزایش موارد ابتلا افزایش پیدا می‌کند، اما خطر مرگ این ویروس با ویروس قبلی تفاوت بسیاری ندارد. مواردی که بیماری شدید در جوانان اتفاق افتد، درگیری شدید و وسیع خانوادگی وجود داشته باشد و یا بیمار مسافرت خارجی داشته باشد، باید به ویروس کرونای انگلیسی شک کرد.

باتوجه به ویژگی‌های موارد سرپایی، طی یک تا دو هفته اخیر مبتلایان افزایش پیدا کرده‌اند. انتظار می‌رود که به سمت پیک چهارم نزدیک می‌شویم که در این راستا لازم است مردم بیماری را جدی بگیرند.

معمولا در شروع پیک‌ها طی دو هفته بیماران سرپایی افزایش یافته و بعد از این مدت تعداد بیماران بستری زیاد می‌شود. وقتی بیماران بستری افزایش پیدا می‌کنند میزان مرگ و میر نسبت به روزهای قبل افزایش پیدا خواهد کرد. اکنون بیماران بستری زیاد نیستند، اما باتوجه به روند افزایشی بیماران سرپایی انتظار می‌رود که اگر مردم رعایت نکنند و پروتکل‌ها را جدی نگیرند وارد پیک چهارم خواهیم شد.

لازم است مردم از زمانی که بیماران علائم خفیفی دارند، در خانه بمانند، استراحت کنند و در صورتی که بیماری بعد از ۱۴ روز بهبود پیدا نکرد یا علائم شدیدتری ظاهر شد، بلافاصله به پزشک مراجعه کنند.

توصیه شده که مردم از برگزاری دورهمی‌ها بپرهیزند و پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی در تجمعات را رعایت کنند، اما اکنون باید این رعایت‌ها افزایش یابد چراکه با خطر شیوع کرونای انگلیسی و آغاز پیک چهارم مواجه هستیم.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «بهترین مواد غذایی برای تقویت حافظه و تمرکز» ، مجله سلامتی را دنبال کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۴۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۰۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۳۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۰ ب٫ظ

    تورو خدا اینهما مردم رو نترسونید اینا همه فریب قرنه برای کاهش آدما ودرآمدزایی برای خودشون چون کرونا فقط همین کروناست دیگه چیز دیگه ای وجود نداره واین کرونا هم با کمی استراحت وبدون استرس وبا داروی سرماخوردگی خوب میشن اینهمه هراس ایجاد نکنید بین مردم

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۱۵ ب٫ظ

      کاربر عزیز! قدردان همراهی شما هستیم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…