جدیدترین مدل مانتو عید ۱۴۰۰

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مانتوها می‌توانند گاهی ساده و یکنواخت باشد اما تفاوت در مدل آستین مانتو یا مدل یقه می‌تواند تغییر محسوسی در ظاهر آن‌ها ایجاد کند.
مانتو عید ۱۴۰۰

از آنجا که طی چند سال اخیر مانتو طر‌ح‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های گوناگونی پیدا کرده‌اند، انتخاب یک مانتوی مناسب برای سال نو می‌تواند برای خانم‌ها یک دغدغه مهم باشد. به همین دلیل، در این مطلب، تیم محتوای مد و زیبایی مجله دلتا کوشیده است تا شما را برای یک انتخاب بهتر مانتو عید ۱۴۰۰ آشنا کند؛ پس با ما همراه باشید.

رنگ مانتو عید ۱۴۰۰

این درست است که رنگ مد امسال ترکیب زرد و خاکستری است اما الزامی وجود ندارد که مانتوی عید امسال حتما ترکیبی از این رنگ‌ها باشد. استفاده از مدل مانتو جدید و رنگ‌هایی که با پوست هم‌خوانی داشته باشد، یک گزینه مناسب است.

انتخاب‌های جدید برای مانتو عید

از آن‌جا که دوره از مد افتادن دیگر سپری شده، افراد بیشتر از اینکه دغدغه داشته باشند که چه چیزی مد شده یا قرار است که مد شود، می‌توانند به این توجه داشته باشند که چه نوع لباسی بیشتر به آن‌ها می‌آید. چنین تغییر مهمی در دنیای مد، تنوع گسترده‌ای از انواع و اقسام لباس‌ها و استایل‌ها را در اختیار افراد و به‌خصوص خانم‌ها قرار می‌دهد. اما چه مدل مانتویی بیشتر به شما می‌آید؟

  • مانتو اسپرت

این مانتو گشاد و راحت رنگ‌های شادی هم دارد. این نوع مانتوها هم به پیروی از انواع مشابه، این روزها اغلب جلوباز است اما اگر این موضوع شما را ناراحت یا معذب می‌کند، می‌توانید یک تیشرت ‌بلند زیر مانتو خود بپوشید.

مانتو عید ۱۴۰۰ اسپرت

  • مانتو مجلسی

مفهوم مانتوی شیک و مجلسی امروزه نسبت به قبل تفاوت‌های چشمگیری داشته است، به‌طوری که مانتوهای عید ۱۴۰۰ به نسبت قبل ساده‌‌تر و جنس و دوخت بسیار بهتری دارند.

  • مدل مانتو کتی

انتخاب مدل مانتو کتی و مانتو مزونی برای عید ۱۴۰۰ می‌تواند یک استایل جالب باشد. این مدل مانتو به کت شباهت دارد، به این معنی که کوتاه است و با دکمه‌ بسته می‌شود.

مانتو عید ۱۴۰۰ کتی

مانتو برای استایل روزمره

این مدل استایل را به دلیل شباهت‌هایی که با استایل خیابانی یا استریت استایل دارد، می‌توان با مد اروپا مقایسه کرد.

برای مانتوهایی که می‌خواهید در خیابان و مکان‌های عمومی استفاده کنید، بهترین گزینه همان مانتوهای گشاد و بلند همیشگی راحت است.

مانتو عید ۱۴۰۰ روزمره

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر مطلب “ٰانواع کیف‌های زنانه برای استایل‌های مختلف” را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۱۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۸:۰۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۴۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۳۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۸:۳۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…