آستین‌های پف‌دار را به استایل‌تان اضافه کنید!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
درست مثل ماکسی‌ها، بلندی جامپ‌سوت باعث می‌شود بدن قلمی‌تر و بلند‌تر به نظر برسد و قرار گرفتن آستین‌های پفی در این ترکیب، باعث ایجاد تعادل می‌شود.
آستین های پف دار آستین‌های پف‌دار را به استایل‌تان اضافه کنید!

آستین های پف دار سال‌ها است در دنیای مد وجود دارد، اما پوشیدن لباس‌های آستین‌پفی ممکن است کمی ریسکی باشد چرا که آستین‌های پفی به خودی خود عرض شانه را پهن‌تر می‌کنند و شکل بدن را بزرگ‌تر و درشت‌تر نشان می‌دهد. از سوی دیگر این امکان وجود دارد که با پوشیدن این نوع لباس‌ها استایل،‌ به جای به‌روز بودن، قدیمی و شبیه دهه ۶۰ شود که چندان باب میل نیست. با مجله دلتا همراه باشید.

طرح‌های پررنگ در زمینه‌ پارچه

اگر ترکیب این دو آیتم به خوبی انجام شود، می‌تواند جلوه‌ای خاص به لباس ببخشد و ظاهر آن ‌را شیک‌تر کند. در انتخاب طرح و رنگ دقت کنید تا رنگ‌ها و شکل‌ها باب سلیقه‌ شما باشد و با رنگ موها و پوست‌ هماهنگ شود. حالا به راحتی لباس‌های طرح‌دار آستین پفی را بپوشید و مطمئن باشید که این دو ویژگی در کنار هم به استایل شما جلوه می‌دهد.

خوش‌حالت‌تر شدن لباس

با توجه به الگوی ساختاری آستین های پف دار هرچه کمر لباس باریک‌تر، لباس‌ خوش‌فرم‌تر. بنابراین لباس‌های کمر کرستی یا لباس‌هایی با کمر چسبان انتخاب کنید؛ در این صورت پهن‌ بودن شانه خیلی به چشم نمی‌آید و مقدار پف آستین هم کم‌تر به نظر می‌رسد. اگر لباس شما در قسمت کمر چسبان نیست می‌توانید از کمربند هم استفاده کنید.

پیراهن‌های ماکسی با آستین های پف دار

به طور کلی آستین‌های پفی باعث جلب توجه شده و عنصر قالب لباس‌ها خواهند بود. بهتر است لباس‌های ماکسی با آستین پف‌دار بپوشید. به این صورت با انتخاب لباس‌های ماکسی هم به لحاظ بصری و هم به لحاظ فرم اندام، ظاهر لباس خود را متعادل‌تر می‌کنید.

آستین های پف دار ماکسی

پارچه‌ شفاف 

اگر با حجم پف‌ آستین‌ها احساس راحتی نمی‌کنید، آستین‌های پفی توری انتخاب مناسب برای شما است تا هم در لباس خود راحت باشید و هم بتوانید مطابق ترند و مد ‌روز لباس بپوشید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر مطلب “ٰکفش مناسب با شلوار جین” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۴۹ ب٫ظ

  2. نوشین حیدری

    ۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…