کاغذ دیواری مناسب نشیمن

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از راه‌های ایجاد تنوع در فضاهای داخلی، تغییر دادن رنگ دیوارهاست. بسیاری از افراد برای این منظور به سراغ استفاده از کاغذ دیواری می‌روند.
کاغذ دیواری مناسب برای نشیمن

انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب برای نشیمن می‌تواند جلوه‌ای متفاوت و حس‌ و حالی منحصر به فرد در خانه شما ایجاد کند. اما از آنجایی که کاغذها در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شود، انتخاب گزینه مناسب امری دشوار است؛ به همین دلیل شاید بهتر باشد قبل از خرید طرح، الگو و رنگ مورد نظرتان را در ذهن داشته و تنها در میان موارد مشابه به دنبال گزینه ایده‌آل خود باشید. در این نوشتار از مجله دلتا راهکارهایی در انتخاب کاغذ دیواری مناسب نشیمن ارائه می‌شود.

تطابق کاغذ دیواری و مبلمان

از نکات اساسی در انتخاب کاغذ دیواری تطابق آن با مبلمان است. اگر به طور کلی قصد تعویض مبلمان خانه را دارید، می‌توانید ابتدا کاغذ دیواری مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در مرحله بعد به خرید مبلمان بپردازید.

ایجاد انسجام در فضای اتاق

استفاده از یک کاغذ دیواری با طرحی چشمگیر باعث ایجاد انسجام در اجزای به کار رفته در اتاق نشیمن می‌شود. استفاده از کاغذ دیواری با طرحی غالب، باعث میٰ‌شود دو قسمت نشیمن مجزا، به صورت یکدست دیده شوند.

انتخاب کاغذ دیواری نشیمن

انتخاب رنگ کاغذ دیواری

بهتر است برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری از رنگی متضاد با رنگ غالب فضا استفاده کنید. با این کار زیبایی نامحسوسی به اتاق نشیمن افزوده خواهد شد. پیشنهاد ما استفاده از یک طرح ساده کاغذ دیواری به جای استفاده از طرح‌های شلوغ است. استفاده از مبلمان مناسب و کارهای هنری در محل مناسب اتاق را فراموش نکنید.

ایده‌های کاربردی کاغذ دیواری در اتاق نشیمن

اگر به دنبال استفاده از رنگ‌های روشن در طراحی اتاق نشیمن هستید، از رنگ‌های خنثی و کاغذ دیواری‌های رنگی در کنار یکدیگر استفاده کنید. بهتر است در مبلمان، از یک رنگ غالب که از آن در کاغذ دیواری نیز استفاده شده است، به کار رفته باشد.

از کاغذ دیواری می‌توان برای ایجاد یک قسمت دنج در اتاق استفاده نمود. این گوشه دنج می‌تواند کنار شومینه یا مکانی برای مطالعه باشد. به قسمت مشخصی از اتاق کاغذ دیواری بزنید و بقیه قسمت‌ها را ساده رها کنید. این روش راهکار ساده‌ای برای تغییر کاربردی مکان است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده،های جذاب برای دکوراسیون نشیمن خود هستید، به مطلب تغییر دکوراسیون نشیمن با یک انتخاب هوشمندانه سر بزنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…