ایده‌هایی کاربردی برای راهروهای ورودی

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
راهرو ورودی اولین فضا در هر خانه‌ای است که هنگام ورود، توجه افراد را به خود جلب می کند. بنابراین طراحی فضای ورودی خانه اهمیت زیادی دارد و باید برای این قسمت از منزل دکوراسیون زیبایی را طراحی نمود.
راهروی ورودی منزل

اگر می‌خواهید راهروی ورودی خانه شما، هم برای خودتان و هم برای مهمان‌ها، فضایی دعوت‌کننده، پر انرژی و زیبا داشته باشد، لازم است که توجه بیشتری به این مکان داشته باشید. اما اگر راهروی ورودی فضایی کوچک و تنگ داشته باشد چگونه می‌توان آن را دکوراسیون کرد؟ چه مبلمانی را باید در این فضا به کار برد؟ چگونه می‌توان این مکان را به فضایی جذاب تبدیل کرد؟ در این نوشتار از مجله دلتا با ایده‌های دکوراتیو برای راهروهای ورودی کوچک آشنا خواهید شد.

کنسول

کنسول یکی از پر طرفدارترین مبلمانی است که در راهروی ورودی خانه به کار برده می‌شود. حتی اگر راهرویی باریک در اختیار داشته باشید نیز، یک کنسول با طراحی مدرن و ظریف و دو آباژوری که در دو طرف آن قرار داده شده اند، می‌تواند جلوه‌ای بی‌نظیر به این مکان ببخشد. البته کنسول‌هایی که دارای کشو هستند بسیار کاربردی در ورودی خانه به شمار می‌روند.

جالباسی

زمانی که صحبت از دکوراسیون راهروی ورودی خانه می‌شود، یکی از اولین لوازمی که به ذهن خطور می کند، کمد جا‌لباسی است. کمدهای جالباسی که مخصوص راهروی ورودی طراحی می‌شوند، از جمله وسایل کاربردی هستند که فضایی برای نگه‌داری از کفش‌ها، پالتو، کلاه، چتر، کلیدها و هر وسیله مورد نیاز دیگری به شمار می‌روند. به همین دلیل اگر به دنبال وسایلی هستید که جای کمتری را اشغال کرده، اما بسیار کاربردی باشد، جالباسی‌های مدرن امروزی می‌توانند انتخاب مناسبی به شمار روند.

راهروی ورودی منزل

آینه‌های قدی

در دنیای امروزی که همه به لباس پوشیدن خود بسیار اهمیت می‌دهند، وجود یک آینه در کنار درب ورودی برای این که در آخرین لحظات خروج از خانه، لباس‌های خود را چک کنید بسیار کارآمد خواهد بود. به همین دلیل استفاده از آینه قدی در راهروی ورودی خانه اکسسواری مفید و زیبا به شمار می‌‌رود. همچنین آینه‌ها از جمله ترفندهایی هستند که باعث می‌شوند، فضا از آن چه که هست بزرگ‌تر دیده شود.

استفاده از پاف

اگر از جمله افرادی هستید که برای پوشیدن و در آوردن کفش‌ها دنبال جایی برای نشستن می‌گردید، حتما در طراحی راهروی ورودی از پاف‌های زیبا و شیک استفاده کنید. می‌توانید در در دو طرف کنسول دو عدد پاف قرار داده و یا اگر راهرویی بسیار کوچک دارید، تنها دو یا یک عدد پاف را در راهروی ورودی به کار برده و هم جلوه‌ای زیبا به این مکان بخشیده و هم فضایی راحت و کاربردی برای خود ایجاد کنید.

جاکفشی

اگر فکر می‌کنید مبلمان بزرگی مانند جالباسی برای راهروی کوچک شما مناسب نیست، می‌توانید تنها از جاکفشی در این مکان استفاده کنید. جا کفشی یکی از مبلمان پرطرفدار برای راهروهای کوچک به شمار می‌رود که بسیار کاربردی بوده و می‌توان از آن به عنوان کنسول نیز استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال ایده‌های کاربردی برای دکوراسیون نشیمن خود هستید، به مطلب ست کردن رنگ کوسن با مبلمان سر بزنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۲۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…