انواع کیف‌های زنانه برای استایل‌های مختلف

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کیف‌های زنانه یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها در استایل زنانه است. کیفی که انتخاب می‌کنید باید با استایل هماهنگ باشد.
کیف های زنانه انواع کیف‌های زنانه برای استایل‌های مختلف

بعضی از کیف‌ها قابلیت آن را دارند که در موقعیت‌های مختلفی استفاده شوند و برخی کیف‌ها تنها مخصوص موقعیت‌های خاصی است. اما کیف های زنانه برای چه استایل‌ها و موقعیت‌هایی مناسب است؟ چطور کیف مناسب را انتخاب و آن‌ را با استایل‌های مختلف ست کنیم‌؟ با ما در مجله‌ دلتا همراه باشید تا چند مدل کاربردی کیف زنانه را به شما معرفی کنیم.

کیف های زنانه کوئیلتد Quilted Bag

این کیف‌ها که جلوه‌ای کلاسیک به استایل روزمره می‌بخشد، توسط برند شنل طراحی شده‌ و در موقعیت‌های متنوعی قابل استفاده است.

چنانچه به استایل مینیمال علاقه‌مند هستید و می‌خواهید یک کیف برای موقعیت‌های مختلفی مثل مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی، قرارهای شخصی و شغلی و حتی استایل روزمره‌ی خیابان داشته باشید یک کیف کوئیلتد خوش‌دوخت و با ‌کیفیت انتخاب کنید و از ترکیب این کیف کوچک و زیبا در استایل‌تان لذت ببرید.

کیف‌ توت Tote Bag

هدف از طراحی این کیف‌ها برای روزهای پرمشغله و شلوغ، زمانی که به یک خرید طولانی، محل کار، استخر یا ساحل می‌روید است تا بدون این که نگران باشید وسایل‌ در کیف جا نشود یا سنگینی وسیله‌ها باعث خرابی کیف‌ شود.

کیف‌ های زنانه توت Tote Bag

‌کیف های زنانه‌ بولر Bowler Bags

نام این کیف از کیسه‌های توپ بولینگ الهام‌ گرفته شده‌ است. این کیف‌ اغلب در استایل روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در میهمانی‌های غیررسمی، قرارهای شغلی و محل کار هم می‌توانید در استایل خود استفاده کنید.

کیف‌ سچل Satchel

چنانچه شاغل یا دانشجو هستید کیف‌های سایز بزرگ سچل ‌برای شما کاربرد فوق‌العاده‌ای دارد چرا که لپ‌تاپ یا کتاب‌ها را به راحتی در آن‌ها جا می‌گیرد و از طرف دیگر دارای ظرافتی زنانه است که با استایل‌های اداری و غیراداری ست می‌شود.

کیف های زنانه مینودیر Miniaudiere

این کیف‌های لاکچری، گران‌قیمت و فانتزی که بیشتر شبیه یک باکس جواهر است معمولا تزیینات زیاد و پر‌زرق‌و‌برقی دارد. می‌توانید از این کیف‌های مجلسی زنانه در مهمانی‌ها و مجالس شب به شکل دوشی یا دستی استفاده کنید و لوازمی مثل لوازم آرایش، گوشی موبایل و جواهرات را در آن‌ها جا بدهید.

کیف باکت Bucket Bag

این کیف‌های زنانه که ساختاری شبیه سطل دارد و در جهان مد جزو کیف‌های ترند و مد روز محسوب می‌شود، معمولا ساختاری شل و برخی از برندها در طراحی آن‌ها از المان‌های شلوغ و رنگ‌های متنوع استفاده می‌کنند.

کیف های زنانه باکت Bucket Bag

کیف های زنانه کلاچ Clutch

کیف‌های کلاچ فاقد بند و دسته بوده و باید آن‌ها را در دست بگیرید. چنانچه قصد دارید به مهمانی عصر یا شب بروید یکی دیگر از کیف‌های کلاسیک و شیکی که می‌توانید استفاده کنید همین کیف‌های کلاچ است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر مطلب “ٰانواع استایل لباس در دنیای مد و فشن” را مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۷:۵۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ در ۸:۲۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ در ۶:۵۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۵۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۱:۲۸ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۵۲ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۵۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…