موزه جیمز باند در دل ارتفاعات اتریش (+ویدیو)

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همه ما نام جیمز باند را شنیده‌ایم و بسیاری از فیلم‌های سینمایی مشهور آن را تماشا کرده‌ایم. جیمز باند قهرمان تعدادی از معروف‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان است که علاقه‌مندان زیادی هم در سراسر دنیا دارد. شهرت این شخصیت سینمایی، باعث شده است که مسئولان کشور اتریش تصمیم بگیرند تا موزه جیمز باند را بر روی قله کوهی معروف در کشورشان احداث کنند.
موزه جیمز باند

این روزها فیلم های پرهیجان سینمای هالیوود مانند جیمز باند، مورد استقبال افراد زیادی قرار می‌گیرند به طوری که شاید خیلی‌ها بخواهند در دنیای سوپراستار فیلم قرار بگیرند تا شاید آن هیجان را به طور زنده تجربه کنند. اگر جز این دسته از افراد هستید می‌توانید در موزه‌ای که در کوه‌های Gaislachkogl شهر سولدن اتریش به مامور ۰۰۷ اختصاص یافته است قدم جای پای این شخصیت محبوب سینمایی بگذارید. موزه جیمز باند در کنار یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای تفریحات زمستانی قرار گرفته است و طوری طراحی شده که همانند آشیانه پنهان جیمز باند باشد. با مجله دلتا همراه باشید تا با این جاذبه گردشگری هیجان‌انگیز آشنا شوید.
موزه جیمز باند اتریش
این موزه یکی از پربازدیدترین جاذبه های توریستی اتریش است. این موزه سینمایی، بر بلندای قله گایسلچکوگل (Gaislachkogl) که یکی از معروف‌ترین کوه‌های این کشور است، ساخته شده است. دسترسی به این موزه، از طریق تله‌کابین‌های مخصوصی انجام می‌شود که به طور خاص برای این موزه ساخته شده‌اند. بازدیدکنندگان پس از طی مسیری زیبا توسط تله کابین، به ساختمان مخوفی خواهند رسید که شبیه به مخفی‌گاه تبهکاران ساخته شده است. آن‌ها خود را جای جیمز باند خواهند گذاشت و تلاش خواهند کرد تا این تبهکاران را نابود کنند.
موزه جیمز باند از پربازدیدترین جاذبه های دیدنی اتریش
در حقیقت در موزه جیمز باند ، داستان ساخت فیلم‌های ۰۰۷ به سبکی مدرن و درگیر کننده بازگو می‌شود. طرفداران جیمز باند جای او قرار می‌گیرند و می‌توانند داستا‌ن‌های او را به شکلی فراموش نشدنی تجربه کنند. نورپردازی و سیستم صوتی و تصویری با کیفیتی که در این موزه قرار گرفته‌اند، طوری طراحی شده‌اند تا این سفر برای علاقه‌مندان به این سری فیلم‌ها به‌یادماندنی باشد و آن‌ها بتوانند در این موزه خودشان را به فضای موجود در فیلم نزدیک ببینند. این موزه اصلا قرار نیست یک موزه سنتی باشد بلکه در آن از تکنولوژی‌های پیشرفته و درگیر کننده استفاده شده تا تجربه‌ای متفاوت را برای بازدیدکنندگان رقم بزند.
موزه جیمز باند موزه ای مدرن
قله کوه گایسلچکوگل که موزه جیمز باند بر روی آن قرار دارد، ۳۰۴۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. از ساختمان این موزه که دو طبقه دارد و مساحت آن ۱۳۰۰ متر مربع است، می‌توان چشم‌اندازهای حیرت‌انگیزی از کوه‌های برفی و صخره‌های منحصربه‌فرد این کوهستان را مشاهده کرد.
موزه جیمز باند روی قله کوه گایسلچکوگل

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر مقاصد جهانگردی، “با جزیره جیمز باند در پوکت آشنا شوید!” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۵۴ ب٫ظ

    چقدر جذاب و دیدنی

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ

    ویدیو بی نطیر بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…