والنسیا و سرگرمی‌های عجیب و غریبش!

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
والنسیا شهری زیبا در کشور اسپانیا است و پیوسته تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. می‌توان گفت دلیل جذب گردشگران وجود جشنواره‌های متنوع مانند جشنواره‌ گوجه‌فرنگی است که در آخرین چهارشنبه هر سال برگزار می‌شود.
5 10 والنسیا و سرگرمی‌های عجیب و غریبش!

در سفر خود به اسپانیا بعد از اینکه تمام جاذبه‌های بزرگ را از لیست فعالیت‌هایتان خط زدید، نگران سر رفتن حوصله‌تان نباشید چرا که سرگرمی های غیر معمول والنسیا حسابی شما را هیجان‌زده خواهد کرد. با مجله دلتا همراه باشید.

جشن گوجه‌فرنگی

اگر شما همیشه می‌خواستید به مبارزه گوجه‌فرنگی معروف بروید، زمانش فرا رسیده که شانس خود را در اینجا در والنسیا امتحان کنید. هر سال هزاران نفر از بازدیدکنندگان برای شرکت در یکی از جشنواره‌های معروف عجیب در جهان که جز سرگرمی‌های غیر معمول والنسیا محسوب می‌شود، به این منطقه می‌آیند. در حقیقت، این جشنواره تنها یکی از جشنواره‌های غیر معمول است که والنسیا برگزار می‌کند.
جشن گوجه‌فرنگی از سرگرمی های غیر معمول والنسیا

گرافیتی در خیابان‌های ال کارمن

یکی از برجسته‌ترین و منحصربه‌فرد ترین ویژگی‌های والنسیا که بخشی از سرگرمی‌های غیر معمول والنسیا نیز هست، قطعه‌ای از معماری یا عجایب طبیعی نیستند، بلکه نقاشی‌های هنری باور نکردنی است که دیوارهای منطقه بوهمیلی ال کارمن را پوشانده است. رنگارنگ و پر جنب و جوش، این نقاشی‌ها با زحمت‌های زیادی که توسط هنرمندان محلی با استفاده از وسایل مختلف و طی زمانی طولانی می‌کشند ترسیم شده است. برخی نقاشی‌های دیواری به سرعت و مرتبا تغییر می‌کنند، بعضی دیگر تبدیل به یک بخش طولانی‌تر از جذابیت این منطقه می‌شوند.
گرافیتی در خیابان‌های ال کارمن از سرگرمی های غیر معمول والنسیا

بازدید از خانه گربه‌ها

در تاریخ کارگر دلموسو در انتهای شمالی شهر قدیمی، به پایین نگاه کنید و نمای یک خانه کوچک که در دیوار آبی قرار گرفته است را ببینید. فقط کمی بالاتر، یک نسخه کلاسیک مینیاتوری از خانه‌های والنسیا ساخته شده است که با سقف کاشی کاری، چشمه‌های کوچک و گیاهان گلدانی ساخته شده است. این سازه “Casa del los gatos” (خانه گربه‌ها) نامیده می‌شود و مردم محلی دقیقا نمی‌دانند که چرا آن را اینجا ساخته‌اند در میان مردم ایده‌ای رایج است که می‌گوید توسط زنی ساخته شد که سال‌ها همراه با گربه‌های زیادی در آپارتمانی در همین حوالی زندگی می‌کرد.
بازدید از خانه گربه‌ها از سرگرمی های غیر معمول والنسیا

تماشای اژدهای والنسیا

دیدن راهبان که هنوز اینجا زندگی می‌کنند و اینکه در ورود به کلیسا یکی از عجیب‌ترین دکوراسیون‌هایی که تا به حال در ساختمان مذهبی دیده‌اید را مشاهده می‌کنید، اولین دلیلی است که حتما باید به این مکان سر بزنید. یک تمساح پر شده با عنوان ” اژدهای پدرسالار“ که از ورودی کلیسا در موقعیتی غیر منتظره مراقبت می‌کند، روی دیوار بالای حوض آب مقدس نصب شده است. هیچکس نمی‌داند که چطور آنجا قرار گرفته است، اما احتمالا سوغاتی است که از یک سفر قدیمی اسپانیایی‌ها به پرو آورده شده است و تماشای آن امروز تبدیل به یکی از سرگرمی های غیر معمول والنسیا گشته است.
تماشای اژدهای والنسیا از سرگرمی های غیر معمول والنسیا
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه های توریستی جهان، “روستایی بدون خیابان، رویایی ترین روستای جهان” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. wepea.com

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۴۸ ق٫ظ

    appropriate content

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۴۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۵۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…