درباره شهر جهنمی آمریکا چه می‌دانید؟

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهر جهنمی یکی از افسانه‌ای‌ترین مناطق ایالت اوهایو است. این شهر امروز کاملا متروک است و افسانه‌هایی که درباره‌اش وجود دارد باعث شده که اسمش را شهر جهنمی بگذارند.
شهر جهنمی

در بخش شمالی شهرستان سامیت در ایالت اوهایو آمریکا روستایی قدیمی وجود دارد که به خاطر اتفاقات ترسناکی که در آن اتفاق افتاده و افسانه‌هایی که درباره‌اش ساخته شده به شهر جهنمی معروف است. با اینکه اسم این روستا «بوستون میلز» است اما امروز همه اینجا را به نام شهر جهنمی می‌شناسند. با مجله دلتا همراه باشید تا با شهر جهنمی آمریکا آشنا شوید.

شهر جهنمی کجاست؟

بوستون هیلز در سال ۱۸۰۶ تاسیس شد و تا سال ۱۹۷۴ روستایی آرام و ساکت بود. پروژه‌های ساخت و ساز، افراد زیادی را به این شهر کشاند و ایستگاه راه‌آهنی که در دهه ۱۸۸۰ ساخته شد به شهر رونق خاصی داد. در سال ۱۹۷۴، در پی نگرانی‌هایی که به خاطر از بین رفتن جنگل‌ها به وجود آمد قانونی به تصویب رسید تا این روستا تبدیل به پارک ملی شود. قرار بر این شد که این منطقه از ساکنان خریداری و به پارک ملی تبدیل شود.
شهر جهنمی آمریکا

افسانه‌های این شهر از کجا شروع شد؟

زمانی که هر خانه از اهالی خریداری می‌شد اطراف هر خانه پر از تابلوهای «تجاوز ممنوع» می‌شد و قرار بر این بود تا این تابلوها تا زمانی که ویرانی خانه‌ها شروع شود در این محل بمانند. بعد از اینکه صدها خانه در مدت زمان کوتاهی خریداری شدند ویرانی آن‌ها عقب افتاد. همه کسانی که از جاده می‌گذشتند و این خانه‌ها را می‌دیدند فکر می‌کردند که شهر به طور اسرارآمیزی متروک شده است اینجا بود که شایعات شروع شد.
شایعاتی پیچید که قرص‌های شیمیایی‌ای که بر روی خاک به کار می‌رود باعث ایجاد جهش‌هایی روی انسان و حیوان می‌شود از آن جمله مار پیتون منطقه بود که به هیولایی عجیب تبدیل شده بود. شایعه ترسناک دیگر مربوط به قبرستان شهر است مردم می‌گویند این قبرستان در تسخیر یک روح است که بر روی یک نیمکت می‌نشیند و به همه خیره می‌شود. اما جالب است که کسانی که به دیدن این قبرستان می‌روند می‌گویند که در اینجا هیچ نیمکتی وجود ندارد!
شهر جهنمی در ایالت اوهایو
شایعه بعدی هم درباره همین قبرستان است و اینکه درختانش تکان می‌خوردند! می‌گویند بیشتر قبرهای این قبرستان متعلق به بچه‌های یک مدرسه است که به قتل رسیده‌اند. در میان همه داستان‌های ترسناکی که درباره این روستا وجود داشت شاید ترسناک‌ترین آن‌ها یک اتوبوس مدرسه‌ای بود که در جنگل پنهان شده بود. می‌گویند که این اتوبوس پر از بچه‌های مدرسه بوده اما همه بچه‌ها توسط شخصی که از تیمارستان روانی فرار کرده بود، کشته شدند. اما این داستان زمانی ترسناک‌تر می‌شود که بدانید به گفته مردم این منطقه در جنگل صدای گریه این بچه‌ها به گوش می‌رسد. بعد از اینکه گردشگران زیادی برای دیدن این اتوبوس به این جنگل می‌رفتند، اتوبوس از این محل برداشته شد.
پیشنهاد مطالعه: اگر به گردشگری وحشت علاقه‌مندید، “شهر شیطان، جایی که تمام مردمانش سنگ شدند!” را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۵۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۱۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۵:۱۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۴ ق٫ظ

    چققد جااب بود

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۲۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۰۴ ب٫ظ

    مه لایه وا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…