استایلی متفاوت با دامن شلواری

۸
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این مدل شلوار، پاچه‌های گشادی دارد که شبیه به دامن است. از این رو در ایران دامن شلواری نام دارد، که بسیار محبوب و پرفروش است.
استایلی با دامن شلواری

تنوع مدل دامن شلواری مجلسی با توجه به استقبال خانم‌ها روز‌به‌روز بیشتر می‌‌شود، در نتیجه می‌توانید مدل مورد علاقه خود را تهیه کنید و با لباس‌های جذاب و زیبا به سادگی ست کنید. در این مطلب قصد داریم استایلی با دامن شلواری را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آن‌ها را با لباس‌های مناسب ست کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

دامن شلواری اسپرت و مجلسی

اگر به مد و فشن علاقه دارید و دوست دارید همیشه لباس‌های جذاب به تن کنید، بهتر است به ترند و رنگ لباس‌ها توجه بیشتری داشته باشید. دامن شلواری به دو مدل اسپرت و مجلسی تقسیم می‌شود. معمولا دامن شلواری اسپرت مناسب لباس‌های خانگی و راحت است که می‌توانید آن را با تیشرت زنانه طرح‌دار ست کنید و در خانه نیز استایل راحت و جذابی را تجربه کنید.

مدل دامن شلواری مجلسی زنانه به گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید آن را به همراه مانتو برای قرارهای دوستانه یا به صورت روزمره به تن کنید یا در مهمانی‌ها به همراه بلوز یا شومیز مجلسی از آن استفاده کنید، که استایل را چشم‌گیر می‌کند.

استایلی با دامن شلواری سفید

دامن شلواری سفید یک انتخاب شجاعانه و متفاوت است، چرا که کمتر خانمی سراغ این رنگ می‌رود. ترکیب رنگ سفید با سفید، بسیار جذاب و خاص است و ظاهر را درخشان و متمایز می‌کند.

دامن شلواری آجری

رنگ آجری از رنگ‌های مهم فصل بهار و تابستان محسوب می‌شود چرا که رنگ آجری، نارنجی، قرمز و زرد یادآور گرما و نشاط است. انتخاب این رنگ‌ها نه تنها باعث ایجاد تفاوت در استایل می‌شود، بلکه در روحیه تاثیر دارد. توصیه می‌کنیم سراغ مدل شومیز، تاپ یا بلوز طرح‌دار با این شلوار بروید. برای دامن شلواری و مانتو، مدل کفش تخت انتخاب مناسبی خواهد بود.

استایلی با دامن شلواری آجری

دامن شلواری جین

اگر می‌خواهید یک استایل جذاب برای قرار یا مهمانی‌های دوستانه داشته باشید، دامن شلواری جین را به شما توصیه می‌کنیم. مانتو زنانه در رنگ‌های سفید، کرم، شتری، صورتی، گلبهی و سرمه‌ای انتخاب جذابی برای دامن شلواری جین خواهند بود. بلوز زنانه خال‌خالی، راه‌راه، گل‌دار و حتی بلوز زنانه پلنگی، باعث می‌شوند که استایلی متفاوت و جذاب داشته باشید.

استایلی با دامن شلواری کرم

دامن شلواری کرم یک مزیت بزرگ به‌ همراه دارد. می‌توانید دامن شلواری کرم را به همراه لباس مجلسی یا اسپرت ست کنید که این مسئله به خاصیت رنگ کرم مربوط است. از این رو شما می‌توانید چندین استایل متفاوت مجلسی و کژوال را با این مدل شلوار تجربه کنید.

استایلی با دامن شلواری مشکی

با هر مدل بلوز زنانه‌ در رنگ‌های مورد علاقه خود، همراه با این مدل شلوار استایل جذابی خواهد داشت.

برای مثال شومیز یقه‌ قایقی یا تاپ مجلسی انتخاب مناسبی برای مدل دامن شلواری مشکی خواهد بود. همچنین رنگ سفید، کرم، آبی، سبز، بنفش و زرشکی نیز انتخاب جذابی است. دامن شلواری مجلسی مشکی این فرصت را برای شما فراهم ساخته تا کفش پاشنه بلند مورد علاقه خود را با این مدل لباس زنانه مجلسی ست کنید.

استایلی با دامن شلواری مشکی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه لباسی با رنگ سفید بپوشیم؟ را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۰:۳۸ ق٫ظ

  2. علیرضا کرمی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۱۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در ۲:۴۰ ق٫ظ

    خیلی ممنون. ازکارهای خوبتون

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۵۱ ب٫ظ

  5. KianaFard

    ۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۲۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۳۴ ب٫ظ

    من خیلی خوشم اومد

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۲۰ ب٫ظ

      از اینکه همراه ما هستید سپاس گزاریم.

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…