اینجا شب را در کنار کوسه‌ها بخوابید!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در دنیا هتل های مختلفی وجود دارند که آنقدر عجیب هستند که نمی‌دانید کدام را برای اقامت انتخاب کنید. بسیاری از این هتل‌ها و یا حتی رستوران‌های درونشان جهانی شده است و کسانی که می‌خواهند تجربه‌ای متفاوت داشته باشند، بی شک با توجه به روحیات و علاقیات خود، یکی از این هتل‌های متفاوت و عجیب را انتخاب می‌کنند.
اتاق خواب آکواریومی

امروز می‌خواهیم هتلی را به شما معرفی کنیم که کوسه‌ها را همسایه شما می‌کند! در واقع این هتل‌ها، دارای اتاق خواب آکواریومی هستند و شما را در آن اسکان می‌دهند. در ادامه با ما در مجله دلتا همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، ببینیم که قضیه اتاق خواب آکواریومی چیست؟
این بار طراحان با چاشنی کمی قوه تخیل و علم نقشه‌کشی و طراحی، اتاق خواب‌هایی را در هتلی در فرانسه ساخته‌اند که شما را با کوسه‌ها همسایه می‌کند! تصور کنید که چشم‌هایتان را باز کنید و کوسه‌ها و ماهی‌هایی که سعی در فرار از دست کوسه ها دارند را ببینید که شما را نگاه می‌کنند. این اتاق خواب آکواریومی، به صورتی طراحی شده که به شما این تصور را می دهد که در دل دریا قرار گرفته‌اید و انواع مختلفی از ماهی‌ها و کوسه‌ها آن را احاطه کرده‌اند.

اتاق خواب آکواریومی در فرانسه

این اتاق خواب‌ها که در فرانسه ساخته شده‌اند در نوع خود جالبند ولی اولین نیستند. در فرانسه آکواریم عظیمی به نام Airbnb وجود دارد که درون آن یک اتاق خواب جا گرفته است. در واقع این جالب است که این اتاق خواب‌های زیبا توسط ۳۵ کوسه مختلف احاطه شده است! گنجایش آکواریوم این اتاق برابر است با ۳ میلیون لیتر آب که عمقی برابر با ۱۰ متر دارد و درست در وسط این آکواریوم، یک اتاق خواب شیشه‌ای وجود دارد که به این آکواریوم نمای ۳۶۰ درجه‌ای دارد و به افرادی که جرات می‌کنند و در آن اقامت برمی‌گزینند، تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه می‌دهد.

جالب است این نکته را بدانید که بعد از آن که فضای اتاق تاریک شد و چراغ‌ها خاموش شدند، افرادی که در این اتاق‌ها اقامت می‌کنند اجازه عکس گرفتن ندارند و دلیل آن هم این است که کوسه‌ها نسبت به فضای اتاق حساس می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه های توریستی جهان، “روستایی بدون خیابان، رویایی ترین روستای جهان” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۰ ب٫ظ

  2. معین

    ۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۹:۳۷ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۹:۳۳ ب٫ظ

    خیلی خوب بود

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۷ ب٫ظ

    من از شما خیلی ممنوم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…