بستن روسری براساس فرم صورت

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از کلاه حجاب هم می‌تواند یکی از گزینه‌های دیگری باشد که خانم‌های باحجاب می‌توانند از آن استفاده کنند تا زیباتر به نظر برسند.
بستن روسری براساس فرم صورت

شاید تا به حال به این موضوع دقت نکرده باشید اما بسته به این که فرم صورت شما چه حالتی دارد، بهتر است به نوع روسری که انتخاب می‌کنید و طرز بستن آن دقت کنید. لازم است تا کمی زمان صرف کنید، اما نتیجه این کار قطعا ارزش دارد، چرا که کافی است یک بار این طریقه بستن روسری را امتحان کنید تا متوجه تغییر فاحشی که پیش می‌آید شوید. با مطلب بستن روسری براساس فرم صورت همراه مجله دلتا باشید.

مدل بستن روسری براساس فرم صورت

  • فرم صورت بیضی

این که روسری را به صورت محکم دور صورت‌تان ببندید پیشنهاد خوبی نیست، چراکه ممکن است صورت را بیش از اندازه کشیده نشان دهد. در عوض، کمی روسری خود را آزاد ببندید تا کمی صورت گردتر به نظر رسد و بخشی از ادامه روسری را روی شانه بیندازید.

  • فرم صورت گرد

کافی است یک روسری کتان را یک بار دور سر و گوش‌ها بپیچید و بعد آن را از دور چانه‌ها رد کنید، اجازه دهید تا رها در یک سمت شانه قرار بگیرد. این کار صورت را می‌پوشاند و آن را کوچک‌تر از آنچه که هست، نشان می‌دهد.

  • صورت‌های پُر

اگر صورت پری دارید در واقع کار برای شما بسیار ساده‌تر از دیگران به حساب می‌آید. چراکه تنها کافیست تا یک روسری یا شال بلند بردارید و آن را به سادگی دور سرتان بیندازید.

  • صورت‌های لوزی‌شکل

این نوع از فرم صورت آن‌قدر زیبا و جذاب است که نیاز به هیچ مدل بستن روسری برای بهتر شدن ندارد.

  • صورت‌های قلبی‌شکل

یکی از بهترین راه‌ها برای برجسته کردن صورت‌های قلبی‌ این است که طوری روسری یا شال خود را دور سر ببندید که مقدار زیادی پارچه دور شانه باشد.

بستن روسری براساس فرم صورت قلبی

  • صورت‌های کشیده

شاید فکر کنید برای این فرم صورت انتخاب و مدل بستن روسری باید یک کار ساده باشد اما این طور نیست؛ بنابراین، اگر چنین فرم صورتی دارید، سعی کنید روسری‌های ساده انتخاب کنید و از انتخاب پارچه‌هایی که طرح‌های شلوغی دارند، بپرهیزید. برای بستن روسری هم می‌توانید مدل گره بغل را انتخاب کنید.

  • صورت‌های مربعی

یکی از ترفندهای کاربردی در مدل بستن روسری برای صورت‌های مربعی این است که آزاد بگذارید. این کار باعث می‌شود تا زوایای صورت شما کمتر به چشم بیاید.

  • فرم صورت مثلثی

اگر فرم صورت شما مثلثی است، بگذارید در ابتدا به شما تبریک بگوییم چون این فرم باعث می‌شود تا شما جوان‌تر به نظر برسید. بستن روسری برای فرم صورت مثلثی، بهتر است به صورت آزاد باشد تا بتوانید بیشتر زاویه فک خود را به رخ دیگران بکشید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “کمربند زنانه و همه آن چه باید بدانید” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۴۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۵:۴۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۴۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…