رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از رنگ کرم در دکوراسیون به عنوان جایگزینی برای رنگ سفید به کار می‌رود زیرا، به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود و زیبایی خاصی به محیط اطراف می‌دهد.
کاربرد رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

رنگ کرم، بهترین جایگزین برای رنگ سفید است. استفاده از رنگ کرم در دکوراسیون داخلی باعث می‌شود که، بتوانید به راحتی از رنگ‌های دیگر نیز در کنار این رنگ در دکور استفاده کنید. این رنگ باعث دلبازی فضای شما می‌شود زیرا، درخشندگی رنگ سفید را نداشته و با تمام رنگ‌ها به جز رنگ زرد هماهنگی دارد. در این مطلب از مجله دلتا نکاتی راجع به رنگ کرم ونحوه‌ی استفاده آن در دکوراسیون داخلی را آماده کرده‌ایم.

اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی یکی از عمومی‌ترین فضاهای خانه بوده و محل پذیرایی از مهمانان شماست؛ بنابراین رنگ و لعاب این فضا باید حس گرمی و مهمان‌پذیری شما را نشان دهد. استفاده از رنگ کرم به عنوان رنگ دیوار در این فضا بسیار مناسب است زیرا، فضای شما را دلباز و زیبا نشان می‌دهد و در عین حال دلمردگی رنگ سفید را ندارد. در دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی‌تان می‌توانید از رنگ کرم در کاغذ دیواری و یا چیدمان و مبلمان‌تان استفاده کنید. با توجه به اینکه این رنگ به خوبی با رنگ آبی و بنفش و خاکستری، سبز و حتی خردلی ترکیب می‌شود و هماهنگی فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند، می‌توانید از آن‌ها در کنار رنگ کرم در دکوراسیون داخلی محل زندگیتان استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. استفاده از کوسن یا پرده‌هایی با ترکیب رنگی آبی و سبز و خاکستری یا فرش‌های کرم و آبی بسیار توصیه می‌شود.

کاربرد رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

اتاق خواب

استفاده از رنگ کرم در دکوراسیون اتاق خواب می‌تواند، حس راحتی و آسایش را برای شما به وجود آورد. این رنگ روشن، اتاق خواب را دلباز‌تر نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند در انتخاب رنگ دکور راحت باشید؛ زیرا با هر رنگ دیگری به جز رنگ زرد به خوبی هماهنگ می‌شود. ترکیب رنگی کرم و بنفش بهترین گزینه برای استفاده در دکوراسیون داخلی اتاق خواب است؛ چراکه هر دو رنگ ترکیب زیبا و چشم‌نوازی را ایجاد می‌کنند و آرامش دهنده هستند. اگر رنگ کرم را به عنوان رنگ دیوار‌های اتاق خواب انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از ملحفه و روبالشی‌های بنفش استفاده کنید. همچنین استفاده از دکوری‌های کرم رنگ یا کمد و آباژور یا پاتختی کرم نیز توصیه می‌شود.

آشپزخانه

رنگ کرم یک رنگ خنثی و ساده است که به راحتی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود؛ بنابراین بسیار مناسب فضای آشپزخانه است. برای دکوراسیون آشپزخانه، هیچ رنگی به جز رنگ‌های روشن مناسب نیست. آشپزخانه باید دلباز باشد و برای خانم خانه هیچگاه تکراری نشود زیرا اکثر وقت خانم‌ها در آشپزخانه سپری می‌شود. همچنین با استفاده از رنگ روشن مثل رنگ کرم در دکوراسیون آشپزخانه، می‌توانید تمیزی این فضا که یک امر مهم است را بیشتر در معرض دید دیگران قرار دهید. شما می‌توانید از رنگ کرم در کابینت‌ها و یا کاشی‌های آشپزخانه استفاده کنید و این اطمینان را داشته باشید که، فضای آشپزخانه‌تان یک فضای زیبا و دلنشین است.

پیشنهاد مطالعه: اگر آشپزخانه شما کوچک است و به دنبال راهکار برای دکوراسیون داخلی آن هستید، به مطلب میزغذاخوری برای آشپزخانه کوچک سر بزنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۹:۱۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…